Recenzie (73)
The Blackcoat's Daughter (2015)
Asi jsem to nepochopila, nebavilo mě to, děj o ničem. 2 hvězdy dávám za zajímavé prostředí a ten kotel :-)
Rapl - Útulek doktora Knechta (2019) (epizóda)
Zatím nejlepší díl seriálu, ale na první sérii nemá ani omylem. Ale třeba ještě... je čas.
MOST! - Episode 5 (2019) (epizóda)
Pro mě zatím nejlepší díl seriálu, moc jsem se pobavila.
To (2017)
Zkusím film zhlédnout možná ještě jednou - z nudy - na první pokus jsem usnula. Nelíbila se mi teda ani verze z roku 1990. Kniha je MNOHEM lepší, i když uznávám, že zfilmovat tisíc stran textu není jen tak. Ať už to nikdo nezkouší, prosím.
Ja, zloduch (2010)
Vtipné, svižné, ráda se podívám i dneska. A už i moje děti. A hlas J. Lábuse sedí na 100%.
Halloween (2018)
Líbilo se mi to moc, hudba dokonalá, vyvražďování taky, skvělá J. L. Curtis.
Deadpool (2016)
Po 10. minutách vypnuto - není mi 12 let. Hrůza!
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Pokračování se nemělo vůbec točit.
Nemocnica na okraji mesta (1977) (seriál)
Klasika, kterou znám zpaměti. Dokonalé, podle mě. Ale možná jsem zaujatá, máme stejné "datum narození".
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Na komedie moc nekoukám, tohle bylo z nouze, ale - příjemné překvapení, bavila jsem se. R. Atkinson super, scény možná předvídatelné, pro někoho okoukané, ale já byla naprosto spokojená. A E. Thompson mě fakt rozesmála.