Recenzie (23)
Dark - Season 1 (2017) (séria)
Nedělní maratón 😊
Paramore: The Final Riot! (2008) (koncert)
Paramore jsou srdcovka! ❤️
Paramore: Unplugged (2009) (koncert)
Paramore miluju, hlavně v původní sestavě ❤️
Tenet (2020)
I když je pro mne verbal bůh, naprosto nesouhlasím s jeho hodnocením. Tenet je mega úžasnej filmovej zážitek. Kdybych mohla, dala bych těch hvězd třeba milión. Pan Nolan je frajer, takhle zažraná do plátna jsem nebyla fakt dlouho. Kdyby to trvalo o hoďku dýl, ani by mi to nevadilo. Skvělý!!!!!!
Dr. House (2004) (seriál)
Ani nejde dát míň jak pět ❤️
Servant - Season 1 (2019) (séria)
Seriál mě jako celek bavil, ale s hodnocením poslední epizody jsem si dala na čas. Asi jsem měla velké očekávání, které se nanaplnilo. Třebas se dočkám ve druhé řadě, pokud bude. Doporučuji pustit všem čerstvým prvorodičkám 😄
Papírový dům (Netflix verze) - Jsme tady zas! (2019) (epizóda)
Dala bych pět hvězd, kdyby tam už nebyla Tokio... Vážně mě ta postava irituje!
Papírový dům (Netflix verze) - Epizoda 6 (2017) (epizóda)
To s návratem Tokio je už přehnaný... Ona celá mě tam neskutečný se*e!!! Škoda. Seriál i přesto dokoukám. Oblíbená postava samozřejmě Berlín 😊
Jacobova obhajoba (2020) (seriál)
Plný počet za charisma a výborného kapitána Ameriku 😍
Řezník - Potřebujem další válku (2017) (hudobný videoklip)
Ten klip miluju!