Recenzie (1 901)
Temné osnovy (2018)
Tak já nevím...Všichni tam něco viděli, ale já jsem slyšela a viděla jenom BLA BLA BLA BLÁBLÁ BLABLABLABLA... Žádné emoce, rozplizlý scénář který celý film zavedl do nikam...Prostě naprosto o ničem...Jediné co lze vyzdvihnout je hudba, ta je skvělá...Pokud chcete zažít emoce s duchařinou a dokonce i filozofický přesah do života, tak si pusťte HRÁČE SE SMRTÍ...Ovšem ty původní!!! Ne ten sprasenej remake... Za mě 50%
Cudzinec (2017)
Trochu jsem se bála Jackieho jak asi půjde dohromady s Piercem...Ovšem jsem mile překvapena...Jackie se drží při zemi... Akční scény skvělé, je jich přiměřeně a dokonce jsou uvěřitelné...Souhra hlavních postav funguje...Dokonce i motiv filmu ála "osamělý mstitel si vše zařídí sám" skvěle zafungoval...No jo co si dneska člověk nezařídí sám... Za mě 75%
Zázraky z neba (2016)
Budu stručná...Nechodím do kostela a nevěřím v Boha, ale v něco přece jenom věřím...Věřím na lásku a na přátelství a taky na to, že když si člověk něco opravdu přeje, tak se mu to splní i když třeba oklikou...Jak říká Goethe : "Věř a mocné síly ti příjdou na pomoc"...Poznatek z vlastní zkušenosti... A taky vím, že NEBE existuje a tím pádem i PEKLO...Tak bacha lidi... Za mě 70%
Lucifer - Ach, ty otče malověrný (2019) (epizóda)
Ó BOŽE, jak já tenhle seriál miluju...I když je to už 4.série pořád si drží úroveň velmi vysoko...Herecké obsazení vynikající a chemie mezi Lucim a Chloe je naprosto odzbrojující...Ta bolest z nenaplněné lásky je tady doslova hmatatelná, že mě až bolí mé vlastní srdce...No a hudba, ta je jenom třešinka na dortu...
Spomienky z Afriky (1985)
Tady není moc co říct, aby se člověk neopakoval...Vše již bylo řečeno...Já jsem nikdy nebyla na romantické filmy, měla jsem z nich kopřivku...Až přišel Sydney Pollack a VENI, VIDI, VICI...Navíc filmy o Africe miluju od dětství, takže podtrženo a sečteno NEZNÁM KRÁSNĚJŠÍ FILM O LÁSCE ...K LIDEM...K PŘÍRODĚ...K AFRICE... Ten film znám nazpaměť, ale stejně mě pokaždé dostane...Jo a ještě musím vypíchnout vynikající dabing, to už dnes neuslyšíte a je to škoda!!! Za mě 100%
Lidská stonožka 2 (2011)
Mimořádně odporný film s mimořádně odporným hlavním představitelem...Chtěla jsem to mít, tak rychle za sebou, že jsem ke konci už přetáčela, abych ho mohla vypnout, smazat a už nikdy se na něj nepodívat...Poprvé nehodnotím, protože se mi chce zvracet...
Lucifer - Série 3 (2017) (séria)
Já nevím lidi, ale díváte se na stejný seriál?! LUCIFER PRO MĚ JEDE POŘÁD BOMBY... Za mě 99%
Lucifer - Série 2 (2016) (séria)
2. řada pořááád pecka!!!!Za mě 99%
Lucifer - Série 1 (2016) (séria)
VAAAUUUU !!!...Konečně seriál, který je zárověň vynikající krimi...Zároveň "poučný" co se týče bible... ALE TA JE PRÁVĚ VYPRÁVĚNA NAOPAK, Z POHLEDU LUCIFERA, ANDĚLŮ A JEJICH MATKY...Ti mají úplně stejné problémy v manželství a v rodině jako každá jiná lidská domácnost...No a samozřejmě klasické vztahy mezi mužem a ženou...Ať je to ďábel, anděl nebo démon, policajt nebo psycholožka...JÁ TO PROSTĚ ŽERUUUU...Za mě 99%
Ten, kto ťa miloval (2018)
Podle mě naprosto nepochopený film...Dobré hlášky, dobří herci (skvělý Lukáš Vaculík)...Samozřejmě, že se to musí sledovat jako parodie...Já jsem se bavila a hodně nasmála a to je co říct!...Za mě 60%