Recenzie (492)
Macko Pu (2011)
Můj ambivalentní vztah k medvídkovi Pú se ještě prohloubil... Tak vyhrocené postavy, aby jinde člověk pohledal. Ale pořád je to miloučké.
Creep 2 (2017)
What the hell was that??!!
Loupežnická pohádka (1964)
Ach ten Karel Höger!
Gruffalinka (2011) (TV film)
Navazující díl na původního Gruffala odehrávající se celý na sněhu. V hlavní roli tentokrát ne samotná myška, ale malá Gruffalinka, která se vydala prozkoumat les a najít myšku.
Gruffalo (2009) (TV film)
Aktuálně nejoblíbenější kniha mojí dcery a zfilmování se hodně povedlo.
Zlé časy v El Royale (2018)
"Identita" a la Tarantino
Bohemian Rhapsody (2018)
Bez debat jeden z nejlepších hudebních filmů...ale nutno přimhouřit obě oči, realita byla na některých místech dost ohnuta nebo cudně zahalena. Ale i tak jsem řvala jako želva! Jo a Rami Malek musí dostat Oscara, protože to, co předvedl, to se jen tak nevidí.
Psí pohádka (1959)
Tohle je prostě dětství. Cokoliv namluvil pro děti Karel Höger, je jako pohlazení... A díky této pohádce si vždycky vzpomenu, když nám na zahradě přibude další díra velikosti kráteru, že to zas měla ta naše chlupatá nádhera jen divoké sny o ztraceném království :)
Malá čarodějnice (1984)
Snad ještě lepší než rozkouskované na Večerníček! Jako malá jsem ji a Abraxase milovala. Ta mírně temná atmosféra podpořená úžasným stylem Zdeňka Smetany a líbezné hudby Petra Skoumala mi sedla jako prdel na hrnec :)
Lenny Kravitz - koncert 2014 (2015) (koncert)
Prostě Lenny, kdo by ho nemiloval :) s kapelou mu to neuvěřitelně funguje, koncert super, jen ty mezipasáže s jejich hodnocením sebe navzájem atd byly trochu zdlouhavé.