Recenzie (491)
Vtáky v tŕní (1983) (seriál)
Moje máma to žere, já tento seriál extra nemusím... asi jsem ho viděla v nesprávný čas, nijak moc mě neoslovil, ale zase mu nemůžu upřít kvalitní zpracování knižní předlohy, poctivé herecké výkony...ale ta romantika je na mě až moc "lepivá" jak cumel
Baraka: Odysea Zeme (1992)
Tento film jsem napoprvé nedokázala docenit - shlédla jsem ho na tradičním školním představení a v oněch 13letech měla jiné zájmy :o) napodruhé už to byla láska...nádherný film, sled úchvatných záběrů, podmanivá hudba - soundtrack doporučuji!, protože opravdu skvěle dokresluje atmosféru a dává tomu to dokumentu s hlubokým poselstvím punc jedinečnosti.
Dievča na roztrhanie (2002)
Tak dilema zda Josh nebo Patrick jí vážně nezávidím...i když... :-D
Tip a Tap (1971) (seriál)
Doboru noc, strýčku Fido! :-) super večerníček
Rýchlo a zbesilo (2001)
Odpočinkový film s auty...Michelle R tu vypadá jako chlap...fakt jsem ji jeste nazezila,aby vypadala uchazejicne jako zenska...celkove nic moc, prumer
Saw: Hra o prežitie (2004)
Na podobné filmy se většinou vůbec, ze z ásady nedívám...ale tohle bylo dobré porušení pravidel...Přítel má ode mne v ruce doteď zaryté nehty - řekla bych :-D opravdu originální námět, hodně brutální "žertíky" vraha, konec lehce předvídatelný, přesto překvapující :-)
Jack a stonka fazule (2001) (TV film)
Tak tohle "cosi" se mi vůbec nelíbilo
Pomstitelia (1998)
Snad jen za ty herce...
Bludička (1981) (seriál)
Edna Bednaaáá a víla Mavis díky které malé holčičky nemají deprese z tloušťky, pomalá Ágnes...fajn seriál
Rozmarné léto (1967)
:-) usmívám se jako sluníčko, protože to v tomto způsobu léta trochu chybí...ale hřejivé je dost - film i knižní předloha, kterou jsem myslela, že nejde ztvárnit...jsem ráda, že mne pan režisér Menzel vyvedl z omylu...a jeho kouzelník Arnoštek je opravdu kouzelný :-)