Recenzie (3 407)
Najdlhší deň (1962)
Monštrózna veľkofilmová rekonštrukcia, ktorá strhne aj po 50. rokoch.
Strašenie (1963)
jedinečný horor zo starej školy.
Bezmocná (1995)
Guilty pleasure jak vyšité od Calvina Kleina.
Smrtiaci mráz (2006) (TV film)
jeden z krásnych príkladov, keď názov odráža kvalitu filmu
M is for Malnutrition (2013)
Našlapané, vizuálne skvelé a pointa je super. Zombíci si aj na krátkej ploche dávajú 90% slovenskej tviorby na obed.Objektívne je to skôr za 4. Ale vlastne niet čo vytknúť, tak prečo šetriť hviezdičkami? P.S. Judit Bárdos je (doslova) na spapanie.
Konečná (2013)
Sklamanie.Matný tieň Arnoldovych úspechov. toto je skôr na úrovi Raw Deal a Running Mana. Tretia * čisto z nostalgie a strachu, že arnie už nebude nikdy back :(
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Po nevýraznej Zelenej zóne ďalší Greengrasov masterpiece. Najväčším problémom je hudba pretože Zimmerovi minioni sa neserú. V kapitánovi phillipsovi sa im už nechcelo ani kopírovať takže asi polovica hudby je z united 93. nie kópia, priamo tá hudba napr. počas finále hrá toto http://www.youtube.com/watch?v=YZXjdKKa3jw . veľké mínus inak fantastického filmu, ktorému budem na oscaroch fandiť asi najviac.všetci do kina!
Hořící keř (2013) (TV film)
Obrovské Fuck you od HBO pre ostatnú českú aj slovenskú seriálovú produkciu. 1. diel 100%, 2. diel 80% 3. diel 100%
Vyšší princip (1960)
najlepší český film všetkých čias!
Mrtví a neklidní (2013)
oveľa, oveľa lepšie než konkurencia (i´m number 4, beastly, prvé 3 twillighty), ale to z toho ešte dobrý film nerobí. v rámci žánru 5 ako film 2.