Recenzie (3 407)
Madagaskar 3 (2012)
superrýchla šialenosť, ktorá bohužiaľ nestíha byť po celú dobu aj zábavným a dobrým fimom. ale v jednotlivostiach je skvelá. 7/10
Atlas mrakov (2012)
megaambiciózna filmová symfónia, ktorá sa na prvýkrát nedá úplne pochytiť.každopádne budúca klasika
Líbáš jako Bůh (2009)
Bozk smrti. Jediné pozitívum je, že som videl už horšie filmy (ale veľa ich nebolo).
Pacho, hybský zbojník (1975)
nudné a otravné oné s jediným výborným gagom a dvoma slušnými
Občiansky preukaz (2010)
Fantastická prvá cca hodina, bohužiaľ od scény s hranicami, len sled výborne natočených a zahraných scén.Film, ktorému tááákto chýba poriadny dramaturg. Škoda. 70%
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
X- Men, kde je Profesorom X Pattinson a Wolverinom Lautner(chápeme, problém, však?) versus bratranec Draculu z Van Helsinga( už nikdy nepoviem, že Roxburgh prehrával:). Film tak dobrý ako mu to predloha, cieľovka a Taylor Lautner dovolia.Nebyť záverečného podrazu na diváka dal by som aj Guilty Pleasure piatu*:) P.S. Twilight ma (až na štvorku) nebavil ale ani mi nevadil(až na dvojku).
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
najlepší diel série
Hnev Titanov (2012)
jedničke som dal 4*, ale po tomto som sa mal chuť ísť vyspovedať,z toho že mám rád blockbustre
Twilight sága: Úsvit - 1. časť (2011)
Väzeň z Azkabanu Twilight ságy.Guilty pleasure level nekonecno. Fakt mam ten "film" uprimne rad. 7/10
James Bond: Skyfall (2012)
Úžasné. Od Mendesa chcem celú trilógiu.Hneď!