Recenzie (123)
Rodinný film (2015)
Na začátku to vypadalo velmi nezáživně. Ale udržela jsem se a koukala dál,co z toho vyleze. Na mě velmi málo slov a příliš scén,kdy se nic neděje. Podivný závěr s 15 minutami vyhrazenými psovi byl nejen nudný,ale i nereálný. Po shlédnutí se cítím prázdně a znovu na to už asi koukat nebudu.
Klec (2019) (TV film)
Tohle bych dala povinně pro důchodce. V tomto případě se pachatel sám chytil do klece. Škoda jen paní Květy. Celou dobu jsem si říkala,že mu ty klíče měla radši dát.
Gravitácia (2013)
A to jsem ještě hodná. Naprostá nuda a nechápu zdejší nadhodnocení.
Pepík (2018)
V celku fajn film,řekla bych nenáročná komedie o jednom smolaři. Konec mi přišel trošku zvláštní,jinak ale vůbec není špatný a zde na ČSFD je podhodnocený.
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
Nadšení pro tento seriál jsem nějak nepochopila. Těšila jsem se,ale vůbec mě nebaví. Jednu hvězdu za zajímavý nápad,jednu za jinak oblíbené herce.
Jeho foter, to je lotor! (2004)
Slabší než jednička,ale najdou se i zde skvělé scénky jako rozbité okno auta,dítě mluvící sprostě či proslov po podání séra pravdy. Jebalovi jsou až přehnaně ujetí,kdo jiný by však synovi dal jméno Gaylord Jebal. Taková oddechová komedie.
Bohemian Rhapsody (2018)
Úžasný zážitek,skvělá hudba,herci velmi podobní reálným Queen hráli přesně to,co měli. Freddie byl výjimečný zpěvák a skladatel bez ohledu na chování v soukromí. Tento film mu vzdává hold.
Jan Palach (2018)
Přestože čin Jana Palacha nikdy nepochopím,film je velice dobře natočený,jak příběh samotný,tak reálné zobrazení doby.
Pupendo (2003)
Vlastně to není špatné. Ale něco tomu chybí. Řekla bych, že jde spíše o takovou výpověď doby. Samotný příběh není tak silný ani zajímavý, přesto se zde dá najít pár vtipných scének, například hádka před otevřenou skříní.
Štvorlístok v službách kráľa (2013)
Tak tohle se nepovedlo. Samotný příběh nic moc,product placement bije do očí. 2 hvězdy za to,že se to kupodivu líbí mým dětem. Tak abych vyrazila nakoupit Pribiňáčky, Chupa chups a Rychlé špunty...