Recenzie (123)
Rocketman (2019)
Pro mě neskutečně nudný film,kdy jsem už v polovině koukala na čas,kdy už to skončí. Pár známých písniček a jinak celkem o ničem,ale zpívá se tu pořád,dost těch neznámých,až bych na zpěvu ubrala, přidala na ději a dramatičnosti. A aniž bych měla cokoliv proti gayům,na jejich "milování" se ve filmu fakt koukat nemusím.
Bobule (2008)
Pohodové,místy vtipné,trochu romantické,ale spíše nenáročné na oddych.
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Nemám moc ráda horory,ale tenhle byl opravdu dobrý a hodně strašidelný. Ten pocit z něj si odnesu. Zdejší kritiku nechápu.
Princezná z mlyna (1994)
Měla jsem ráda jako holka a kouknu i teď. Nejvíce se mi líbí,že Eliška s Jindřichem se celou pohádku poznávají a zamilovávají,že je uvěřitelné,že se opravdu mají rádi a chtějí vzít. Legrační čertík, vodník, čarodějnice i knížepán s Jeanem navíc dodají trochu vtipu. Pěkné písničky.
Líbánky (2013)
Docela zajímavé,ale některé věci bych tam udělala jinak. Do role Aleše byl obsazen z mého pohledu nevýrazný nic moc herec,jeho vysvětlující monolog byl příliš dlouhý a podání trochu nereálné. Na to,že se berou,o sobě ví nevěsta a ženich hodně málo, manželství končící prášky,které bylo jen natukňuto v závěru, natož skutečný charakter ženicha. Zaujal mě konec.
Nebezpečná láskavosť (2018)
Mám velmi smíšené pocity. Začátek byl pro mě naprostá nuda,po 10 minutách jsem to chtěla vypnout. Po zmizení Emily se však film proměnil v celkem zajímavý triller. Bohužel konec,na který jsem nejvíc čekala byl sérií divných trapných rádoby vtipných scén. Scenárista ani režisér se nerozhodli,zda půjde o triller nebo tragikomedii. Nic moc.
Anjeli (2014)
Nerozumím zdejšímu podhodnocení. Velmi zajímavý snímek, zamyšlení nad životem a smrtí,nad osudem,co se stane, když něco bude jinak a podobně. Škoda jen,že se ústřední čtveřici nepodařilo zachránit ani jednoho ze dvou,kteří měli umřít.
Štyri svadby a jeden pohreb (1994)
Přestože tenhle snímek mám docela ráda,teprve po několikátém shlédnutí jsem žasla nad nepochopitelným chováním hlavní hrdinky,která neví,co chce,vdá se,i když si není jistá,jestli nemiluje více milence než snoubence,vezme si starého bohatého dědka a ještě před svatbou podnikne nákupy s milencem,přičemž mu u stolu vypráví,kolik měla chlapů (33!) a který jaký byl. Zatímco normální chlap by od takové ženy upaloval,Hugh Grant jí dobíhá na ulici a později se účastní její svatby jako by nic a stále to nevzdává. Na druhou stranu film představuje pro mě zamyšlení nad vztahy,spíše ostatními,než hlavní děj. Pro mě spíš oddechovka,žádná vysoká kinematografie.
Štěstí (2005)
Vadí mi otevřený konec.
Strnadovi (2017)
Natočené je to skvěle. Musím ale říct,že mě zarazil ten incident s domácím násilím. Připadá mi divné,že by Václav opravdu nic neudělal.