Obľúbení herci (10)
Já toho kluka fakt zbožňuju. Od dob "9 a půl týdne", kde se stal mým oblíbencem a "angel Heart", jsem viděl většinu jeho filmů. Vynikající herec, který dokáže zahrát cokoliv! Rolí doslova žije a on je - role. Vesměs všechny filmy, kde hrál jsou svým způsobem dobré, ale nejlepší jsou bezpochyby - 9 a půl týdne, Angel Heart, Barfly, Rok draka a to jsem neviděl ještě všechny jeho dobré filmy. Ale i ostatní mají něco do sebe - Homeboy, Harley Davidson..., Hodiny zoufalství apod. Velká škoda, že si to takhle zapinkal - boxoval, chlastal a fetoval, jinak je z něj dneska TOP herec. Bohužel, škoda ho... Nicméně, Mickey se vrací... Howgh!
Co říci o Leonovi, pardón - tedy Jeanovi. :-) Leon je role, kde mě Jean oslovil a stal se rázem mým nejoblíbenějším hercem. I jeho ostatní filmy jsou vesměs dobré a předvádí v nich fantastické výkony, ale Leon je TOP. Jean umí zahrát jak drsňáky, tak perlí i v komediích. Prostě všestranný herec, na kterého je radost se dívat. Howgh!
Al Pacino
Najlepšie filmy:
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Kmotr (1977) (seriál)
Krstný otec (1972)
Jack Nicholson
Najlepšie filmy:
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Osvietenie (1980)
Skrytá identita (2006)
Robert De Niro
Najlepšie filmy:
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Kmotr (1977) (seriál)
Krstný otec II (1974)
Tom Hardy
Najlepšie filmy:
Počiatok (2010)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Morgan Freeman
Najlepšie filmy:
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Sedem (1995)
Temný rytier (2008)
Bruce Willis
Najlepšie filmy:
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Smrtonosná pasca (1988)
Šiesty zmysel (1999)
Gene Hackman
Najlepšie filmy:
Horiace Mississippi (1988)
Verejný nepriateľ (1998)
Nezmieriteľní (1992)