Recenzie (9)
Sinister (2012)
Vynikajíci horor,asi nejleší co sem viděla.Ješťě teď mám husí kůži když si na to vzpomenu.
Dokonalý zmysel (2011)
Užasný film.Jak je důležité vážit si toho co máme.
CHUD 2 (1989)
S prvním filmem to moc společného nemá, ale já sem se skvěle bavila.
Ženská věznice (2006)
Asi to nejhorší co sem víděla po 20 min.sem to vzdala.
Madagaskar 3 (2012)
Naprosto nejlepší díl,akční,barevný,plný nečekaných akcí,užasná hudba.Skvěle sem se bavila.
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
Nudné pokračování skvělého filmu.
Abraham Lincoln vs. Zombies (2012)
Uplný odpad ,pořád sem čekala kdy se ten film trošku rozjede,ale bylo to pořád jenom horší a horší.
Plánované rodičovstvo (2011)
Film o tom jak se po narození dítěte změní kompletně váš život ,ikdyž si myslíte že vám se to nemůže stát.
Baby Mama (2008)
Komedie která neurazí,ale ani nenadchne.