Recenzie (186)
Prekliate dedičstvo (2018)
Jsem jediná co to celé nějak nepobrala? Do půli mě to přišlo hodně dobrý a zajímavý, ale ten závěr jsem těžce nepobrala a přišel mi úplně zbytečný.....možná jsem čekala lepší pointu než co film nabízí....
Oklamaný (2017)
Nebylo to tak zlé, celkem mě to bavilo, i když to mohlo mít trošku větší šmrnc....
Psia jazda (2023)
Větší blbinu už jsem dlouho neviděla, vydržela jsem u toho půlhodinu a to eště bylo moc......
Teória všetkého (2014)
Jeden ze světových snímků, srovnatelný s Titanikem, jednoduše mi vzal dech....
Knihy smrti (2020)
Nejvíc mě zaujal první příběh, zbytek už byl nuda a zbytečnost....
Pán pestúnka (2015)
Žádný zázrak nečekejte, ale na odreagování dobré. :)
Jej telo (2023)
Zajímavý snímek, bavilo mě to.
Ženy v behu (2019)
Dobrá komedie na odreagování.
Sestra Smrt (2023)
Bylo to hodně zvláštní, člověk se musí vžít do jiné kultury, není to typ filmu na který jsme běžně zvyklí, ale možná právě proto mě to zaujalo a musím vytáhnout skvělé rozuzlení. :)
Tajemný hlas (2021) (TV film)
Mě to náhodou hodně bavilo, skvěle jsem si u toho odpočinula, herci sympatičtí. :)