Posledné recenzie (186)
Prekliate dedičstvo (2018)
Jsem jediná co to celé nějak nepobrala? Do půli mě to přišlo hodně dobrý a zajímavý, ale ten závěr jsem těžce nepobrala a přišel mi úplně zbytečný.....možná jsem čekala lepší pointu než co film nabízí....
Oklamaný (2017)
Nebylo to tak zlé, celkem mě to bavilo, i když to mohlo mít trošku větší šmrnc....
Psia jazda (2023)
Větší blbinu už jsem dlouho neviděla, vydržela jsem u toho půlhodinu a to eště bylo moc......