Recenzie (237)
TOP STAR Extra (2010) (relácia)
Viděla jsem asi čtyři díly a musím se přidat k dosti zdejším komentářům - očekávání malá až žádná, překvapení, že to není bulvár jako obvykle, velké. Příjemné :-)
Iron Man 3 (2013)
Obávám se, že z celého filmu se mi nejvíc líbily závěrečné titulky... Ještě Ben Kingsley a jedna Tonyho hláška (ta, kterou se loučil se svým malým pomocníkem) byli fajn, jinak to byla jedna velká nuda.
Nejšílenější úchylky (2010) (relácia)
Hrozně šablonovitý, třičtvrtě pořadu dotyčný člověk tvrdí, že je úplně normální a jeho úchylka mu vůbec nevadí, brání se zuby nehty a pak se najednou sesype u psychologa? Jak k takovýmu obratu o 360 stupňů dojde?! Člověka to až nutí k zamyšlení, jestli to není jenom nahraný...
Krúdovci (2013)
Boží. Něco mezi Jak vycvičit draka a Avatarem. A toho plyšákoidního šavlozubýho tygra chci domů! :o)
Marie Kroyer (2012)
Podobných snímků už byly natočeny tucty, ovšem takový filmový pohřeb jsem ještě neviděla ;-))
Martin a Venuša (2012)
Asi jediný pozitivní dojem, který si z filmu odnáším, je, že Kristýna Boková je vážně krásná (i naživo, zakopla jsem o ni na záchodě :-)). Jinak nechápu, jak se povedlo s tak dobrými (nebo aspoň ne špatnými) herci natočit něco tak nefungujícího. Dialogy zní neuvěřitelně strojeně a u spousty scén mi přišlo, že nezapadají do děje a jsou tam jen proto, že se režisér rozhodl zfilmovat pár svých oblíbených vtipů. Hm.
Snehulienka: Iný príbeh (2012)
Nešlo se ubránit pocitu, že tohle už jsem někde viděla... aha, že by lehká inspirace The Artist? Co se týče příběhu, je tam pár zajímavých prvků, například Sněhurku - toreadorku určitě neuvidíte každý den :-) a "královna" je řádně děsivá (pokud zrovna neprovozuje své sado-maso hrátky). To mi ale bohužel k plnému zážitku nestačilo, stejně to byla tak trochu nuda...
Chongqing senlin (1994)
Obávám se, že tohle zrovna není můj šálek čaje. Nemám ráda, když lidi jednají tak strašně iracionálně (a neotevírají dopisy!) a navíc to ani nikam nevede. Užila jsem si California Dreamin' a asijskou obdobu Cranberries, to je asi tak vše...
Hobit (1966)
Opravdu zvláštní, příběh i animace. Obávám se, že Hobit se do deseti minut zkrátka vtěsnat nedá, alespoň ne tak, aby všechno dávalo smysl a tvůrci nemuseli nastrčit Bilbovi do cesty princeznu jako motivaci ;-). Ale za Gluma bod! :-)
Obchod pre samovrahov (2012)
Na tenhle film jsem se dost těšila - je to animák, námět zněl zajímavě a trailer vypadal skvěle... Bohužel, děj i postavy jsou hrozně ploché a nemají tu správnou atmosféru, navíc hlavní hrdina vypadá jak z reklamy na Jupíka. Zkrátka nic výjimečného, což je škoda.