Recenzie (237)
Trojuholník smútku (2022)
Víc než dvouhodinová nuda s extrémně nesympatickými protagonisty s nejasnou motivací. Ale aspoň poslední tři minuty byly zajímavý ;)
Barbie (2023)
První dvě třetiny filmu mi přišly hrozně zábavné a osvěžující, ovšem zkazilo se to v momentě, kdy nám tvůrci začali podsouvat svoje velké poselství. Přiznávám, že jsem na podobné morální poučování trochu alergická, ale zároveň myslím, že to jde udělat i citlivě. A to se tady za mě nepovedlo ani trochu - takže za první půlku filmu 4-5*, za konec tak 2.
Všetko, všade, naraz (2022)
Začátek se mi hrozně líbil a těšila jsem se na originální, hravou a bláznivou podívanou, ale dost brzo se to pro mě zvrhlo jen v nezábavný wtf chaos... škoda :(. V některém z paralelních vesmírů je to ale určitě pecka! Každopádně scény s mývalem a s kamenama byly skvělý :)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
První série byla skvělá. Už si nejsem jistá, kdy se to začalo kazit, ale koukám na závěr pátý, nemůžu se ubránit dojmu, že se z toho stala hrozná blbost, a už mě to vůbec nebaví. Škoda :(.
Voľný deň Ferrisa Buellera (1986)
Začátek byl super, tak nevím, kde udělali soudruzi chybu ve zbylé stopáži... 🤔
Zamilovaná Gloria (2018)
Mám moc ráda Julianne Moore, ale o čem že to vlastně celý bylo...? Po zhlédnutí zbyl jen dojem, že netuším, proč tenhle film vzniknul...
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Věděla jsem, že budu brečet, ale že budu brečet dvacet minut v kuse, to jsem fakt nečekala (ideální snímek do letadla, vřele doporučuju ;)). Dost povedené, ale pátou hvězdu strhávám za neodbytný pocit, že s takovým koncem je to prostě od tvůrců jedno velké citové vydírání, které neobrečet prostě nejde...
Úsmevy smutných mužov (2018)
Souhlas s Djokerem, navíc musím říct, že oproti knížce je to dost slabý odvar a příběh působí mnohem obyčejněji, což je škoda...
Dukla 61 (2018) (TV film)
Tak jsem si zas jednou pobrečela... asi i nad tím, že se takhle fakt někde žije, domácí násilí je normální a lidi jsou schopní zvyknout si i (v tomhle případě doslova) na smrt :-X
Ktorý je ten pravý? (2017)
Zas jednou mě překvapuje místní nízké hodnocení, protože mi přijde, že jde o skvěle zpracovaný, svěží snímek. Ačkoli je fakt, že ten dementní český název má potenciál mu pár hvězd ubrat...