Recenzie (46)
Věra ´68 (2012)
Mala som v zozname "to watch" dost dlho... Bohuzial ma k pozretiu primala az smutna udalost a pozrela som si dnes ako poctu uzasnej ceskoslovenskej legende... RIP pani Vera Caslavska... you will be remembered...
Krotitelia duchov (2016)
Tri a pol hviezdicky za film plus pol za Holtzmann a camea... A konecne film, v ktorom je ako hlupucka eye candy zobrazeny chlap a nie zena! :)
Bomb Girls (2012) (seriál)
Obrovske prekvapenie. Vobec som necakala, ze ma tento serial natolko dostane, no uz po druhej epizode sa stal dalsou z mojich kanadskych posadnutosti :) Vacsinou vojnove pribehy nemusim, ale tento je dost netradicny, dej sa vacsinou odohrava v tovarni na vyrobu bomb a zabery z vojny samotnej prakticky neuvidite... Hlavnou silou serialu su najma uzasne napisane postavy (Lorna, Gladys, Vera, Marco, Edith, Kate... a hlavne Betty). Okrem toho skvele herecke vykony, osudy, ktore vas zaujmu a okamzite po dopozerani siestej epizody budete chciet viac. Nastastie bola schvalena druha seria, ktora bude mat dokonca 12 epizod. Rozhodne odporucam dat mu sancu!
Nezvratný osud 5 (2011)
Jednoznačne prekvapenie tohto roka. Po slabej trojke a ešte slabšej štvorke návrat k začiatkom. A tu by to chcelo celú sériu ukončiť :)
Bostonské vraždy (2010) (seriál)
Ovela zabavnejsie, ak zabudnete na dej (plot? what plot? who needs a plot?) a sustredite sa na subtext medzi hlavnymi postavami :)
Mrcha učiteľka (2011)
Prekvapujuco zabavne. Cameron Diaz velmi nemusim, ale v tato postava jej sadla. Je vidno, ze vsetci si natacanie uzivali, co mierne pridava priemernemu filmu. Skoda nie velmi podarenych titulkov, pri ktorych vela vtipnych narazok a slovnych hraciek zanikne... Prijena, pozeratelna komedia, ktoru si pokojne niekedy pozriem este raz... Twilight :D
Modlitby za Bobbyho (2009) (TV film)
...tento film by si mal povinne pozriet kazdy.
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Asi najlepsia z doterajsich televiznych adaptacii Pratchetta. Samozrejme, knizne spracovanie bude mat vzdy "navrch", ale napriek tomu... 4* a tesim sa na dalsi pribeh zo Zemeplochy.
Poliši (2010)
Velke sklamanie...
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Stieg Larsson dostal aj mna... Ale filmovemu spracovaniu oproti knihe nieco chyba... Napriek tomu 4* a zaujimalo by ma, ci sa dostane do nasej kinodistribucie...