Obľúbené filmy (10)
Votrelec 2 (1986)
Vyprážané zelené paradajky (1991)
Hviezdny prach (2007)
Purpurová farba (1985)
Wonder Woman (2017)
Skryté čísla (2016)
Nebeské stvorenia (1994)
Vlasy (1979)
Piaty element (1997)
Mul-ti-pass... CHICKEN GOOD... :) Neskutocne roztomila Milla, ktorej tu mohlo byt o cosi viac :) Uz len pre nu samu 5 hviezdiciek :o)