Recenzie (382)
Lepší svet (2010)
Dobré 3* - bez překvapení, slušně zahrané, sladkobolné, donutilo k přemýšlení, na můj vkus příliš očividný "Tah na branku"
Príbeh kmotra (2013)
Za příšernou polopatičnost slabší 3*.
Million Dollar Baby (2004)
Ani nevím, co že jsem tenhle film tak dlouho odkládal, asi, že se s akademiky občas neshodnu. Ale tentokrát se klucí trefili. Vše už bylo řečeno, není co dodat, snad jen díky panu Eastwoodovi a ostatním zůčastněným.
Philomena (2013)
velmi slušné 3* .
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Penny co brala hodiny u kartářky a Sherlocka Holmese, drsdej Daddy, kovboj, upíři a Viktor Frankstein. Protřepat, promíchat, vypít, vyzvracet. Ne s tímhle končím už u pilotu.
Čas prebudenia (1990)
Tak trochu očividný tah na (oskarovou) bránu (nakonec film ale neskóroval), ale na druhou stranu příklad precizní devadesátkové filmařiny se slušným příběhem.
Kličko (2011)
Lehce glorifikační, ale skutečně jen lehce. A klucka vypadaj, že jsou fakt borci.
Únos (2012)
Slušný scénář podkopávaný většinu času nepříliš napaditou režií a chvílemi i slabsimi výkony herců, ale dávám plusovou hvězdu za ... no ten konec.
Ona (2013)
Váhal Tak jsem zase jednou váhal mezi 3 a 4 hvězdama. Pokládal jsem na jednu misku jogina a skarlet, na druhou romantiku, na první parádní výpravu a na druhou zase spoustu sladkobolnýho slizu. Ale nakonec to budou 3 - za 126 minut a konec - nebyl špatnej, moh bejt lepší (asi ;)
Srdečný pozdrav zo zemegule (1982)
V kontextu českých crazy komedií slabší eko-agitka, co by snesla zkrácení o dvacet minut. Přesto za připomenutí reálií reálného socialismu a za anketu ponechávám na 3*.