Recenzie (806)
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Aquaman a Hvězdné války a Pán prstenů. Chaos s divnými digitálními triky. Ale mohlo to skončit mnohem hůře.
Nimona (2023)
Nejpřeceňovanější film roku 2023.
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Co když to byl ten Rus, ten... - Eizenštein.- Ten v Praze nebyl. - Né? To se divím. Rok 1969 a další hlášky, které vyznívají mnohem sarkastičtěji, když to divák začne vnímat v dobovém kontextu.
Bob Marley: One Love (2024)
Bohužel až příliš doslovné. Zklamán jsem asi nebyl, ale to hlavně proto, že jsem neměl vysoká očekávání. Kontroverznější pasáže Bobova života jsou buď úplně ignorovány nebo přeskočeny někde na pozadí jednou větou nebo střihem a rastafariánství je zploštěno na minimum, takže některé scény budou pro neznalé možná až nepochopitelné. Kingsley je docela dobrý, ale asi neměl moc šanci předvést něco více.
Panelstory aneb Jak se rodí sídliště (1979)
Viděno znovu po nevím kolika letech. Zvedám hodnocení. A žánrově bych to charakterizoval spíše jako horor než komedii.
Princess of the Nile (1954)
Orientalistická fantazie ve stylu starosvětských filmových dobrodružství ala Douglas Fairbanks. Vlastně jsem se docela bavil, byť někdy spíše ironicky.
Tokyo Vice - Vždy musíš trafiť (2024) (epizóda)
Katagir FTWi! A trochu mě zaskočilo, jak moc se dva roky přestávky mezi sériemi podepsaly na vzhledu některých představitelů a představitelek.
Černý pirát (1926)
Skoro sto let a stejně ty blockbustery vypadají pořád stejně.
Konec agenta W4C prostřednictvím psa pana Foustky (1967)
Až při nevím kolikátém shlédnutí jsem zachytil Libíčkovu hlášku ze závěrečné honičky "Dohnat a předehnat", resp. mi došla ta narážka. Holt, šedesátá léta.
Chlapec a volavka (2023)
Ty čtyří hvězdy jsou jen v kontextu Miyazakiho tvorby, mezi ostatními filmy je to jasná pětka.