Recenzie (811)
Pán času: Invaze Daleků na Zemi roku 2150 (1966)
Naivně zábavné nízkorozpočtové scifi jednoznačně cílené na tehdejšího dětského diváka. Do kánonu Doctora Who to nezapadá a pobaví spíš jen fanoušky filmových kuriozit. Odsýpá trochu rychleji než první díl, ale žádný zázrak. Ale aspoň tam Dalekové řvou skoro pořád "exterminate!", v jedničce mi to dost chybělo.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Pro zkušenější diváky nic nového.
Skazhene vesillya 3 (2021)
Třetí díl "troškovské komedie po ukrajinsku" ždímá téma do mrtě, skutečně povedených vtipů je hodně málo a product placement bije do očí. Snad tvůrci nevytáhnou další dítě. Edit: vytáhli nového souseda
Vážení přátelé, ano (1989)
O něco slabší než knížka, ale i tak vynikající. Co se blížím věku hlavního hrdiny, tak ho mnohem víc chápu.
Huculka Kseňja (2019)
Ukrajinský muzikál odehrávající se mezi Huculy v předválečných Karpatech. Natočeno poněkud postmoderně na motivy oblíbené operety za účasti mnoha relativně slavných ukrajinských hudebnic a hudebníků.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Viděl jsem to v černobílé verzi (Justice is Gray) a ne, prostě ne...
Vysoká modrá zeď (1973)
"A 50 g vodky záloha pro nečekaný přípitek." je super hláška. Ovšem pro sledování filmu té vodky potřebujete víc. Dějově to je naprosto chaotické a celé to na mě působilo jako sestřih náhodných scén z nějakého normalizačního TV seriálu. Hloupé, ale ne tak moc, aby to bylo vtipné. Ale Delfín předělaný na imperialistickou stíhačku byl super.
LOVEnie (2019)
"Táhni do Hradce" nejlepší vtip filmu odehrávajícího se v Pardubicích. To asi hovoří za vše.
Bad Boys 2 (2003)
Shlédnuto znovu. Viděno opakovaně na DVD, nyní na streamu. Snižuju hodnocení, je to sice pořád nabité efekty, ale vkus už mám jinde.