Posledné recenzie (42)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Že mě nějaký film nebaví, se stává, ale že u něčeho vyloženě trpím, to je málokdy. Opravdu mám zapotřebí půl hodiny sledovat zpomalenou sklizeň obilí a nabírání vody do čutory? Directors cut by měl být zpomalený celý, pak si lidi přestanou stěžovat, že je zpomalovaček moc. Trapná zápletka, nelogičnosti na každém kroku, na mnoha místech je to vyloženě hloupoučké, podrobnějším komentářem bych jen opakoval, co už tu mnohokrát zaznělo. Zvažoval jsem odpad, ale ne, nebyl bych fér, jsou pořád mnohem mnohem horší díla, o když...
Jedeme na teambuilding (2023)
Mi to teda přišlo koncentrovaně nudné bez špetky vtipu. Čekal jsem ztřeštěnou komedii ale prostě to nudilo.
Hrozba smrti (2024)
Nakonec se mi to uleželo a přidal jsem hvězdičku na 4 a to hlavně, rotože se mi fakt líbil Connor McGregor, ta poloha, v jaké to odehrál, opravdový nezastavitelný psychopat, který si to užívá, ten mě moc bavil. Gyllenhaala mám celkově rád a i když to byla jednoduchá zápletka s očekávaným rozuzlením a i když Billy Magnussen byl v roli záporáka nemastný, neslaný, neuvěřtelný, celkově mě tato filmová jednohubka bavila a skvělé byly i některé souboje a jejich kamera. Akorát teda musím vzpomenou často celkém zbytečné CGI, které bylo místy fakt k smíchu (auto na mostě..).