Obľúbené filmy (10)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Musíme si pomáhať (2000)
Cesta do fantázie (2001)
Samotári (2000)
Je treba zabiť Sekala (1998)
Otec v sukni (1993)
Veľký (1988)
Maska (1985)
Osem hrozných (2015)
V životě jsem si žádný film neoblíbil tolik po jeho zhlédnutí v kině jako tento. Atmosféra, hlášky, intriky. Viděno v české premiéře.