Recenzie (676)
Madagaskar 3 (2012)
Madagaskar 3 je jako hyperaktivní děcko, které chvilku neposedí, facku mu ale nedáte, protože přes to přeze všechno není otravné a naopak je docela dost zabavné. Uf, to je zas metafora. Prostě perfektní show. 80%
Prometheus (2012)
Hezky se na to kouká, ale smysl to nedává vůbec žádný. Strhující řemeslo, atmosférické fragmenty, Fassbender, Theron a Rapace, avšak celek tupý tak, že se za tvůrce i zastydíte. Po všech těch virálech a sebevědomých prohlášeních, kterými Fox našponoval očekávání na maximum, se cítím trochu podveden. A hlavně zklamán. P.S. Je úplně jedno, zda ten film obsahuje "něco jako Vetřelce". V jakémkoliv případě to Promethea neposune nikam ani o píď. 65%
Snehulienka a lovec (2012)
Hafo pěkných obrázků... a totální vyprázdněnost. Nemá to žádný výraz, je to nesnesitelně dlouhé a nefunguje to ani jako pohádka, akční drama či fantasy. Některé dialogy raději neslyšet, některé dějové berličky nevidět. P.S. Stewart je pořád unylou Bellou z Twilightu, show si pro sebe krade smrtonosně dokonalá Charlize "Young Adult" Theron, dávající zapomenout na vyčpělou Tarsemovu Robertsovou. Jinak ale Indovu Sněhurku beru zpětně na milost... 50%
Muži v čiernom 3 (2012)
Škoda, že je tak strašně moc vidět, že na tom všichni participují jen proto, aby si rozšířili vozový park. Záblesky tu jsou (perfektní fóry s Andym Warholem, Lady Gaga, Obamou i celkem neošizený retro návrat do šedesátek), v rozplizlém celku se ale utopí rychleji než by člověk řekl Smith. Bohužel na tom jsou dost vidět i přetáčky/dotáčky/natáčky, překombinovanost nebere konce. Nezajímavé a odzývané, jako tenhle komentář. 60%
Diktátor (2012)
Unikát, který nemá obdoby. S brutálním výpraskem totiž tentokrát odejdou úplně všichni (od Židů, přes George Clooneyho až po ekoaktivisty). Třeskutě vtipné, ohromně trefné, pekelně nekorektní a tak nějak... ALADEEN! 90%
Temné tiene (2012)
Přeplácaný galimatyáš na odpis. 50% hlavně za Evu Green, která je tak sexy, až je to neslušné.
Líbáš jako ďábel (2012)
Filmový ekvivalent... zvratek? "Říznutý" Doktorem od jezera hrochů (zlí maloměšťáci objevují luxus a exotiku), "říznutý" Sexem ve městě 2 (Holubová tu jako Charlotta srandovně padá z velblouda). Máme to zapotřebí? 20%
Street Dance 2 (2012)
Euro-shit, ve kterém jedou hrdinové do Prahy ve vlaku společně s dobytkem. 30%
Lososy v Jemene (2011)
Film, ve kterém autista Ewan McGregor zneškodní arabského teroristu maskovaného skotskou lidovou sukní prutem na ryby. Enough said! (ale jinak příjemná romantika, to zase jo) 70%
Avengers: Pomstitelia (2012)
The word BLOCKBUSTER has just been (re)defined. Dvěma slovy: Iron Ma... Prostě boží. 90%