Recenzie (259)
Willy Fog: Okolo sveta za 80 dní (1995) (TV film)
Sakra, celovečerní verzi jsem neviděl... :-)
Zakázané kráľovstvo (2008)
Příjemná oddychovka po celodením stresu a práci...
História násilia (2005)
Nebýt toho konce,tak dám čtyři hvězdy...
Tobruk (2008)
Na české poměry to bylo skvělé...
Piráti na vlnách (2009)
Šílená komedie, která je prošpikovaná nejpikantnějšími hudebními peckami + úžasné dialogy k tomu...Plná prdel lodí (chvilka ticha) jdem na to :-) No prostě moc :D Přátelství, láska, sex a rádio k tomu...Malá poznámka: nikdy nevyhazujte kondomy do oceánu :-) nevíte, kdy se Vám budou hodit...
Fontána (2006)
Zvláštní film, možná, že jsem v něm hledal až moc složitosti.Po čase si dám repete :-) a doplním.
Indigen (2002)
Offspring, The Chemicals Brothers, Star Craft, to vše zde můžete vidět, nebo slyšet.
Where the Hell is Matt? (2008)
´´Užasný nápad! 5*
The Astounding Talents of Mr. Grenade (2003)
Svůj učel splnil :D
Ataque de Pánico! (2009)
Nijak mě to neoslovilo...