Recenzie (2 694)
Profesionáli (1966)
Hvězdami nabitý western se nese v nejlepším duchu divokého západu, hlavně Burt je opravdu frajer.
Dlouhá cesta (2004) (seriál)
Velké zklamání, moc cestopisné to teda není. Dost to upravuje i můj názor na Ewana. Takhle jsem si to nepředstavoval.
Invaze lupičů těl (1956)
Abych já vydržel sedět doslova přikovaný u hororu to se nestává, ale jak se říká vyjímka potvrzuje pravidlo.
Konference ve Wannsee (2001) (TV film)
Přílíšné "polidštění" těchto zrůd sráží mě hodnocení. Firth prostě nemůže hrát nacistu, to mu nikdo neuvěří.
Zo života chlapca (1993)
Di Caprio je tak skvělý, že mě ani nenapadá správné slovo, možná jedno - je dobrý jako De Niro.
Odboj: Bielski partizáni (2008)
Normálně by to bylo za 5*, ale ta závěrečná scéna ve mě vyvolala záchvat smíchu, škoda.
Vyháňač diabla (1973)
Párkrát to mnou trhlo, a to jsem se díval přes den.
Na cestě - Na cestě po Kalužské oblasti (2011) (epizóda)
Poněkud slabší díl, ale to je dáno hlavně tím, že v této oblasti není moc co točit.
Neviditelný muž (1933)
Nikdy by mě nenapadlo, že herec může hrát, ikdyž není vůbec vidět po celý film. Na rok 33 něco nevídaného.
Faunov labyrint (2006)
Podivná směsice, nevím jestli jsem to pochopil, zda si to hlavní hrdinka jen představuje nebo je to skutečné.