Recenzie (106)
Amerika (2015)
Absolutně promarněný potenciál, nuda, nevěrohodnost, trapnost. Akorát ostudu nám tenhle snímek udělal.
Za hranicí (2022) (seriál)
Po úplně úžasné první polovině tomu trochu spadnul řetěz a konec už se nepovedlo tak nabombit. Nicméně skvělá psychárna, která mě svou atmosférou a prostředím velmi bavila.
Milada (2017)
Dabing jak Doktor z hor. Trága😢
Kto prežije - The Amazon (2003) (séria)
Větší bandu hlupáků takhle pohromadě sem už dlouho neviděl. Dětskej tábor, největší nuda.
Kto prežije - Marquesas (2002) (séria)
Bože jak to tenhle člověk mohl vyhrát. To mě vždycky tak naštve...nesmysl
El Sicario - Room 164 (2010)
Tohle čekám od dokumentu - informace jsou nejdůležitější a tady je krásně vidět že forma není tak důležitá, ačkoliv paradoxně jak je to jednoduché je to vlastně dost originální. Šílený vidět jak to funguje, ale takhle to v mafii je, pokud seš krysa, tak od toho tu je tenhle pán...a že těch krys je vždycky dost. Nikdy nikdo žádnou drogovou síť nerozloží, protože je vždycky o několik kroků napřed a za peníze si nekoupíš všechno, ale lidi ano. Mrazivé vyprávění a ještě více samotná rekonstrukce, tam bylo vidět, že se do toho zase vžil. Parádní dokument!
Pirátské sítě (2014)
Šíleně zmatené a nepřehledné, kamera hrozná, tvůrci neuctiví...nebylo mi příjemné na to koukat. Výstup žádný ačkoliv je za něj vydávána neproniknutelnost k realitě. Napálili Vás, může se stát, ale v tom obejít překážku a udělat to jinak jste podle mě neobstáli a je mi to líto. Tento dokument je jen záplata na to, aby z promrhaného rozpočtu něco vzniklo.
3 from Hell (2019)
Ačkoliv to modernější pojetí je tam znáť, tak to přeci jen neztrácí z předchozího kouzla. Je to opět nápadité, zábavné, kruté a syrové a hlavně stylové. Myslím že tomu uškodila trochu stopáž, kdyby to bylo o 10-15 minut kratší tak by to prospělo tempu. Škoda Sida (RIP) asi tam chyběly jeho hlášky a ještě větší p**el s nim, ale jinak sem si to užil a bavil se skvěle. Všechny tři díly sou kult. Miluju to.
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
Ačkoliv tu je akce dost, tak je to paradoxně hrozně nudné. Co se tomu musí nechat je nápaditost, jinak všechno na sílu. Hrozně moc zbytečných postav, mizerný děj, záporák? Hrozně promarněnej Ewan. Tým je kde? Zklamání...
Vánoční koleda (2019) (seriál)
Naprosto brutální. Brutálněji už to snad nejde pojmout. Lepší než kdejaký horor za posledních 10 let. Tam neni ani špetka naděje, že by se to mělo zvrátit :) Temný a syrový. Pearce tyhle hajzly ovládá dokonale. Nevim co na to říct, naprosto dechberoucí.