Recenzie (1 590)
Cargo (2017)
Ucházející zombie apocalypsa, ale prostě jsem čekal víc. Nejvíc se mi nelíbily neuvěřitelné chyby a rozhodnutí které Martin Freeman celý film dělal. 55%
Príbeh (2018)
Neni to uplně můj šálek čaje, ale kdybych se první polovinu filmu tak strašně nenudil, asi dám i 3 hvězdy. Finální scéna nemá chybu i když jsou to asi jen 2 minuty, zbytek asi brzy a velice rád zapomenu. 35%
Utopenec na úteku (1998)
Jedna z mých nejoblíbenějších parodií s Leslie Nielsenem.
Dámsky klub (2018)
Možná byla chyba podívat se s rodinou na film kde postarší ženy ze sebe chrlí slova jako sex a vagína. V žádném případě to nebyl film pro mě, ale když pominu určité dojmykazící trapnosti, tak to vlastně nebyl nejhorší film a v jistých ohledech fungoval vskutku solidně. 45%
Mladý Sheldon (2017) (seriál)
Velice sympatický nový seriál. Především dobře vybraní herci malého Sheldona, matky, babičky a sestry. Dávám plný počet a těším se na další dobrodružství.
Mrakodrap (2018)
Film trochu připomíná Die Hard, ale to je tak vše co je na filmu zajímavé. Velmi slabý akční snímek s postiženým Dwaynem Johnsonem.
Terminátor (1984)
V dnešní době už tento film ztratil své kouzlo, přesto je stále ucházející. 3 hvězdy
Terminator Salvation (2009)
Dobré zpracovaní a i když mě bitvy lidí a strojů bavili, tak přesto filmu něco chybělo a to asi především ke konci. Dávám lehce nadprůměrné hodnocení a to 3 hvězdy
Terminátor Genisys (2015)
Výborné a vtipné provedení. Díl podle mého srovnatelný s veleúspěšnou dvojkou. Za mě dávám stejné hodnocení a to 5 hvězd
Smrtonosná pasca (1988)
výborný film, jedinečný ve své době a léta mu vůbec neubrala na kvalitě. Zaslouží si plný počet hvězd.90%