Recenzie (1 590)
Gangy z Birminghamu - Epizoda 1 (2013) (epizóda)
skvělý úvod a prvotní seznámení s jednotlivými postavami
Mali ste odísť (2020)
Příjemné překvapení. Zajímavé, napínavé i strašidelné. 51% bych sice nedal, ale na druhou stranu, tak trochu chápu co se některým divákům nezdálo.
Spomeň si (2015)
Ač se film pomalu rozbíhal, mne po celou dobu bavil a na 3-4 hvězdy by to stačilo i se všedním zakončením. Konec však byl naprostou bombou a třešničkou na dortu tohoto filmu. Bravo 90%
Beethoven: Veľký trhák (2008)
Už naprvbí pohled strašné.
Takmer dokonalé tajomstvá (2019)
Nemám rád remake u filmů kde to není zapotřebí. Chápu že se znovu přetočí nějaký akční snímek či horor, kdy monstra vypadají papírově a efekty jsou k smíchu. Ale aby přetočili téměř dokonalý film, nepřidalo se do něj kromě úplného konce absolutně nic nového a ještě se to celé vypracovalo tak 10x hůř a bez jakéhokoli napětí. No to vážně nepochopím.
#Lúpež (2020)
Jedná se o opětovné oprášení slavného námětu Bonie Clyde. Bohužel však tvůrci prozradili úplně vše již v samotném traileru a do filmu již nezbylo nic nového. Podívaná to nemusí být úplně špatná, ale jelikož se to dělí pouze na nudné a ucházející úseky, tak vlastně není moc z čeho vybírat a je to celé takové mdlé. Nakonec dávám jednu hvězdu jen za herecké výkony a za to, že jsem byl schopen alespoň tento výtvor dokoukat (ale byl to vážně boj a pohrával jsem si s telefonem). 15-20%
Sputnik (2020)
Horor? Ani náhodou. Spíš taková ruská armádní sci-fi detektivka, ale šlo to. Kdyby to nebylo tak zdlouhavé a možná ještě o trochu více nápadité, dal bych hvězdy 4.
Zamilovaný profesor (1996)
Jako je to píčovina a teď už se na to nedá vůbec dívat. 90% se zdá být jen zaměřená na prdění, ale přesto jsem to poprvé viděl jako dítě a tehdy se mi to líbilo. dávám extra hvězdu, kterou si ale film ve skutečnosti nezaslouží a na podruhé jsem to nedokoukal ani z nostalgie.
Láska, děti a kouzlo domova (2011) (TV film)
Film jsem náhodou zahlédl v televizi a nebylo by fér, abych ho hodnotil, ale rozhodně nedoporučuju zkoušet ho s českým dabingem. Neboť je to neuvěřitelně odfláknuté a tak jsem příběhu nemohl dát šanci už na samém začátku.
Code 8 (2019)
Jde to, ale naprosto nevyužitý potenciál. Naprosto zevšední a zapadne mezi podobné filmy typu x-men.