Recenzie (12)
Birdman (2014)
Originální, vtipné a absolutně skvělá práce s kamerou. Play with my balls. [DCA DUNDEE 18/01/15]
Girl Rising (2013)
Těžko stravitelné příběhy dívek z různých částí světa nám umožňují nahlédnout do životních situací, které si většina z nás nedovede ani představit. Každý příběh je podložen statistikami, které vám vezmou dech.
John Oliver: Co týden dal a vzal (2014) (relácia)
Náhodou jsem na internetu narazil na debatu o globálním oteplování v podání Johna Olivera a okamžitě jsem si tuhle nekompromisně zábavnou, odvážnou a hlavně racionální show oblíbil.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Bizardní snímek napěchovaný akčními scénámi jedoucí podle zaryté šablony s dobře vymyšlenými zvraty. Překvapivě obsazení fungovalo mnohem lépe než jsem čekal a posledních pár minut to byl opravdu nářez. [CINEWORLD DUNDEE 27/01/15]
Mandela: Cesta za slobodou (2013)
Elba jako Mandela nezklamal. Konečně mám ucelenější představu o událostech v JAR. Vkusné prolínání reálných záběrů mě donutilo dát plný počet. [ODEON DUNDEE 8/12/13]
Mi mefahed mezeev hara (2013)
Takovou kombinaci humoru a násilí jsem ještě neviděl. Hlavní představitelé naprosto výborní. [DCA DUNDEE 29/11/13]
Naše dovolená a jiné pohromy (2014)
Svižný snímek propletený nádhernými záběry skotské krajiny, hodně absurdními momenty a skvělými hereckými výkony. [ODEON DUNDEE 21/09/14]
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Nádherná příroda a úžasný soundtrack. Pohodový film, co vykouzlí úsměv na rtech. [ODEON DUNDEE 17/12/13]
The Fluffy Movie (2014)
Fluffyho neskutečně upřímné vystoupení, plné životních pravd a neuvěřitelných historek.
Whiplash (2014)
Strhující záležitost, která chytne a nenechá vydechnout, až do naprosto fenomenálního finále. [CINEWORLD DUNDEE 13/01/15]