Recenzie (5 329)
Ronin (1998)
Setkání dvou mých oblíbenců dopadlo dobře rozehravájí poměrně kombinované hrátky, na ktere se však dá s přehledme koukat. SAKRA DALŠÍ FILM KDE NEVÍM CO BYLO V KUFŘÍKU !!
Rocky (1976)
Tenhle příběh je tak klasický a jistě mohl inspirovat i mnoho pouličních bijců aby svůj boj přenesli do tělcvičny. Hudbou Billa Contiho se stala stejně kultovní jako tento příběh o outsiderovi co dostal šanci .
Môj otec hrdina (1994)
Tohle je kurizota opravdu že jo po 3 letech natočit totéž a ještě ke všemu se stejným hercem. To se nestává každý den . Normálně bych měl dát tomu samému filmu stejné hodnocení,ale slabost pro originály u mě vítězí .
Město žen (1980)
Smysl tohto filmu bych nehledal , beru to jako snovou vizi na kterou nás zavedl pan Felini a průvodce nám dělal sám Marčelo .
Nebezpečná rýchlosť 2 - Zásah (1997)
Ještě že to má podtitulek Zásah.Zásahl jsem leda tak zbytečně do mé pěneženky. Marně jsem za to čekal něco jako akční jízdu. Ta jedna * je pouze sa Sandru.
Ostrov (2005)
Prvních 20 minut mě málem vyhodilo s kina .Jasně daný systém co má pravidla vše přesné a dokonalé stejnokroje je mě to odporné jak v představách tak ve filmech zřejmě.Naštěstí se vyrazí na výlet zjistit jak to s těmi pravidly je a to je panečku jiná káva , starej dobrej Bay. Toho bůh musí milovat ,ale Scarlett miluje určitě !!
Pearl Harbor (2001)
Tady i na mě Bay ujel, ne snad s hledika akčních scén,tam to je stará dobrá klasika.Ale to je fakt všechno. Proč předělávat válečný film na romantický ! Ben mě osobně silně nesedl v tomto filmu.
Tři uprchlíci (1989)
Francis Veber je extratřída,ale tentokrát prostě Nolte/Short není Richard/Depardieu . Humor je na slušné úrovni.Ale mezi origošem a remakem já v tomhle případě volím origoš.
Macher, magor a 15 melónov (2002)
Rozhodně to lepší co z Francie v tuto dobu vycházelo s vizitkou komedie. Navíc je vždy dobré vědět ,že Kurdovi se nemá říkat Turku.