Recenzie (5 331)
Sněženky a machři (1982)
Než si přečtete komentáč je potřeba si udělat dřepkins. Velmi vydařený lyžarský výcvik, potěší a pobaví, na film se vydrží dívat každý prďka .
Smoliar (1965)
Bourvil + Funes ; prostáček + hajzlíček. Tady to na téhle cestě Itálií funguje krásně a zábavně. Smolař je pouze ten kdo tento film doposud neviděl.
Slzy slnka (2003)
Hodně drsná akce trďaku z Navy. Na prostředí jungle taky ujíždím o Wilíkovi nemluvě. Rozhodně nemám po filmu slzy z toho že film měl příchuť patosu.Trošku zrychlit rozjezd filmu a bylo by to skoro na 5*.
Slepačí úlet (2000)
Animovaný Velký útěk pro mě až taková pecka není,ale ocením, že mě dokaží pobavit už i slepice.
Sladkých 17 (2002)
Povedený filmeček, kde slůvko romantický není naštěstí tak moc zvýrazněno,ale jen tak si tím filmem plyne. Franka Potente a její půvab posunuly film na 3*
Schindlerov zoznam (1993)
Po skončení filmu,sem seděl ještě dlouho po titulkách a nevěřil, že se něco takového stalo. Jen doufám, že už nikdy nebude příležitost k tomu aby musel být další "Oskar Schindler".
Siedmy hriech (2001)
S Angelinou bych se klidně dopustil tolika hříchů . Nedivím se , že tvůrci udělali taky jeden a to je tenhle film. Asi se s ní chtěli seznámit .
Roztržitý (1970)
Nadfilm, totální komedie , bránice roztráhany, tak mě napadají reklamní slogany k tomuto filmu . Film kde Richard opravdu velmi trefně parodoval reklamní kampaně, teď je rok 2006 a zdá se že Richard předpověděl dobu . Slovo bavič je urážka, slovo klaun a komik je chvála a toto přirovnání si Richard za tenhle kousek zaslouží.
Román pre ženy (2004)
Jako muž se trošku citím diskriminován, tenhle román byl přeci i pro mě , protože jsem se pěkně pobavil.
Riddick: Kronika temna (2004)
Sice velkolepější pokračování Černočerné tmy, ale jedničku to přečilo "jen" ve vizuálnosti Hold někdy méně znamená více.