Recenzie (287)
Deň vďakyvzdania (2023)
pride nabijak derek šeprd s bezstarostným čurakom, ukaže testikľe a dovidenia
Medveď (2022) (seriál)
žalostný suplement do poličky seriálov to rozhodne nie je
Sněžné bratrstvo (2023)
Esteban Kukuriczka a jeho secesná rolka.
Nech svět světem (2023)
kec to zharňem, pačilo sa mi to. Vyzeralo to na pokľepane harčky, ale...hračky, hračky mate? Malo to aj testikálie aj švenknuté kamery... no a nakoniec pošla.
Divoká príroda Slovenska s Nigelom Marvenom (2023) (TV film)
nadherne obrazky, animálie o ktorých som ani v zmätku mysle netušil že žijú na Slovensku, dokument, ktorý skutočne chytí za srdce a testikálie
Mníška 2 (2023)
chod preč striga!
Po životě (2019) (seriál)
ani Luuk Holms sa na toto nechytá.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
ňesom ja veľmi v zhode s tym. alebo lo to pekne
Strašiak (2023)
veľmi čulý, možno až jemne nadpriemerný horor na dnešnú produkciu. Prakticky od začiatku si to ide dosť dobre, bez žiadneho dostaveníčka, keine pauzička na nádych, neni čas jak niekedy si ľudia vedeli nachovať krumple a kapustu. kurnik, ideš. a vychráň to do posledného smietka.
Dežo Hoffmann – fotograf Beatles (2022)
niet čo tu vytknúť, ani členok🤸♂️odsypalo to, sice hudba žiadna čo by som čakal v taktomto dokumente z prostredia, to už miki chľista by už dačo zahral lepšie ale což je pravda, nijako to tomu rezultátu neuškodilo. čo to sme sa dozvedeli o dežovi, možno mal aj tri mobily, jeden pre klientov, jeden súkromný a jeden pre nápadníčky📱❤️.