Recenzie (285)
Matthew Perry: Zpověď (2022) (relácia)
možno tam bude škorpión. silný dokument.
Ruža pre nevestu (2023) (relácia)
Poki, Kapiško Italiano???🫣
Gran Turismo (2023)
Brilantný jabek lotý lotný, taky jiný ďobek jako väj väk ňaj
Roma (2018)
šaak ako pekna dramička, pomalička. Ale ak by sa ma niekto opýtal či by som na to do kina išiel znova tak poviem: "Neiďeem, prečoo?"
Chudiatko (2023)
Od prvých momentov provokatívne ako erik kaliňák, mal som dosť jak u babky periňák. Áno, špektakulárna kamera, hudba i kulisy, avšak u mňa s takým príbehom vyliž si. Scenárista na piku pomiešal matroš, musel sa pri tom usmievať zširoka jak Šefčovič Maroš. Nehovorim, šak zasmial som sa aj ja, som predsa z vranovskeho kraja. Rozosmeje ma aj grg a danko, a aj keď v Jasmine v kuchyni zaznie "dobre ránko". Škoda, že film neprerušila reklama na vaginálnu mykózu pani Anity, ešte len vtedy by lietali sanity. Dôkaz toho ako osloviť diváka dnešného, vymysli si kokotinu a si za pána večného. Nech ťa poožehnáava, nech ťa požehnáava...
Nesvadbovo (2010)
Žiarivý príklad ako ma vyzerať dokument
Insidious: Červené dvere (2023)
Dobra istotka.
Heslo (2024) (relácia)
No rodinka, bracik, synátor, švagrík, tato, tatko a taťik počuvajte. také ticho v histórii televízie snaď ani nenastalo, keby som si šikol do čurajucich nohavičiek bolo by počuť pišky. Hamba svetová jak fucik v Kokšov Bakša. Štúdio z čias Repčikovych fuzov a scenár z čias homo habilis. Vy ste pripilis už tam všetci? Kostýmy kto vyberá? Šimkovicová nepričetná čo pošle na mňa súd? ale šak Slovač sa zabaví aj pri tomtom. všetcia do jedneho.
Deň vďakyvzdania (2023)
pride nabijak derek šeprd s bezstarostným čurakom, ukaže testikľe a dovidenia
Medveď (2022) (seriál)
žalostný suplement do poličky seriálov to rozhodne nie je