Obľúbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Futurama (1999)
do pátý řady naprosto geniální, s humorem, kterej často ocení málokdo, ale o to víc si to užije (jako když kůň vyhrál o jeden elektronovej skok a Farnsworth protestoval, že měření ovlivňuje výsledek). restart seriálu se ale moc nepoved, mám z něj dojem, že se nepodařilo udržet scénáristy. výsledkem je, že z nových dílů mě natchly tak dva, tři kusy. takže: 1.-5. *****, 6.+ ***
Teória veľkého tresku (2007)
Black Books (2000)
Kenpú denki Berserk (1997)
Berserk v mnoha ohledech převyšuje většinu anime produkce o třídu- lahůdková psychologie tří hlavních postav, temnej příběh s uspokojivým počtem zvratů a překvapení, hutná atmosféra... vytknout můžu často velice naivní děj (triky při dobývání), animaci (tolik statickejch záběrů!), možná hudbu a schématičnost vedlejších postav (v rámci anime nepříliš pohoršující, v závěrečných dílech navíc hezky nahlodávaná- Corkus apod.)... celkově opravdovej klenot mezi anime, škoda toho useknutí série- manga má v současnosti několik stovek dílů a případný zpracování do anime, jéjej, to by bylo... (:
Česká soda (1993)
Firefly (2002)
o ligu vejš než konkurence, se zajímavejma zápletkama a skvěle propracovanou psychologií hlavních postav... bohužel, jenom sympaťáci umíraj mladý a ani Firefly nebylo přáno dělat nám radost dlouho...