Posledné recenzie (39)
Tess z rodu D'Urbervillů (2008) (seriál)
Málo kdy se stane, aby se fim/seriál držel tak věrně svojí literární předlohy. Miluju Hardyho knihy. Seriál je pecka a jsem moc ráda, že jak Alek tak Angel nemají bradky a kňoury jako v knize. To je asi jediné, s čím se s literární předlohou rozchází :).
Grandhotel Budapešť (2014)
Za mě zatím nejlepší "andersonovka"!
Thor: Temný svet (2013)
Po prvním Thorovi jsem u dvojky dostala docela slušnou ránu kladivem. Bolí mě z ní hlava ještě teď. Hrůza a nuda, kterou nezachrání ani Hiddlestonův hajzl.