Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Absolutní srdcovka 👍
Sopranovci (1999)
Masterpiece. Za mě TOP seriál ever.
Perníkový tatko (2008)
Priatelia (1994)
Srdcovka, přátelé jsou prostě přátelé, opravdoví přátelé, ti naštěstí nezklamou.
Stranger Things (2016)
Teória veľkého tresku (2007)
Misfits: Zmetci (2009)
Sbohem zmetci, bylo to fajn, jeden z nej seriálů co jsem viděl, podruhé ještě větší pecka, stačí 3 série, poslední dvě bída.