Recenzie (860)
Studený ako kameň (1991)
Superzábavný eRkový trash.
Dlhý víkend (2008)
Slabounce zřežírovaná a otřesně zahraná EKO agitka. Zvířátka se zlobí a Kristus serfuje před kamerou. Hahaha.
Na úteku (2015)
Jak to může dopadnout, když se tvůrce podprůměrných hororů vrhne na pole akčního filmu? Natočí sentimentální rodinou únikovku plnou nenápaditých zpomalovaček..., to asi proto, aby zakryl svou tvůrčí impotenci a byl tam ten EFEKT. Zlo. Hvězdička pro dívky.
Zabijak Joe (2011)
Černý humor a Juno Temple..., více hledat netřeba.
Sidney Hall (2017)
Sidney Hall... posera a lůzr. Tak velký, že děvče jako Elle Fanning musí obléci kalhoty. Tři linie příběhu, z nichž za snesitelnou a jakž takž funkční se dá považovat jen ta adolescentní a to především díky spontánnosti Melody. Zbylé dvě, založené na osobních tragédiích (hlavních postav) se díky nedostatečné propracovanosti zcela minou s divákem a ona tragédie působí jen uměle vykonstruovaným dojmem a díky tomu je posledních 15-20 minut nesnesitelných a snad i na kýbl. Banálnost dialogů (monologů) je v některých momentech až vražedná - "Připadalo mi, když jsem se díval na všechna ta světla velkoměsta, že jsem jedno z těch milionů světel, jen malinkatý pixel, pohřbený v bílém šumu života, co bliká jen malou chviličku." - ovšem toto je zřejmě moderní umění :) Dvě smířlivé hvězdy, jinak odpadovému filmu, uděluji za přirozenou Elle a vcelku příjemnou hudbu.
Tváří v tvář (1967)
Malé mozky. Velká gesta. Ve filmu o přerodu myšlení, kterému jsem neuvěřil (z humanisty bezcitným vrahem). Tupý a ještě tupější na italském Západě. Nic pro mě.
Pavúky útočia (2011) (TV film)
[4. Kladenský festiválek] Na Wynorskiho ani gin nezabírá :/
Kovbojové a dinosauři (2015)
[4. Kladenský festiválek] Když kauboj na dinosauru jel... a také za Pat a Mat scénu.
Běženky a kapři (2016) (TV film)
[4. Kladenský festiválek] Odpad za klamy. O kapry tu nejde :/
Monster Brawl (2011)
[4. Kladenský festiválek] Zklamání. Neuskutečnění očekávaného finálového fightu mezi Frankiem a Lady Vamp nedokáži odpustit.