Recenzie (850)
Hledá se táta (2008) (relácia)
Není to tak strašné
Mladé ninja korytnačky (1987) (seriál)
No jo no, klasika .. kde jsou ty časy ..
Šumná města (1995) (seriál)
To se české televizi povedlo.
Derrick (1974) (seriál)
Tapperta jsem se vždycky bál
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Já měl strážce rád, jenže je tolik druhů, že nevím které :D
Bazén (2005) (seriál)
Hodně nudné, nezáživné, bez děje. Seriál, který mě nikterak neoslovil
Osbournovi (2002) (relácia)
šíleně šílená rodina :D
Beyblade (2001) (seriál)
no jejej, jako malej ano, nyní? Shit
Doktor z hôr (1992) (seriál)
Mě ten seriál nikterak silně nevadil, někdy se na něj dalo koukat.
Stephanie (1995) (seriál)
Heh, to je taky kultovní na nově