Recenzie (850)
Kámo, kde mám fáro? (2000)
Párkrát sem jsem z plných plic zasmál a párkrát jsem čučel s otevřenou papulou, co je to za tupovinu. Vydělím, vynásobím a je to na 2*
Dvaja pátrači: Spy Kids 2 (2002)
Nikterak nezajímavé po filmové stránce, ale v celku dobrý nápad, dobře zpracovaný.
Kalendárium (1993) (relácia)
Saskia je kultovní, ale pořad není jaksi už pro mě :D Ale stále se ve svém věku drží .. jeď holka, jeď
Pago Pago (1993) (relácia)
Konečně se tu objevila .. :-) Pevnost Boyard, Pago Pago, Stoapa Xapatanu .. (Hry bez hranic) .. moje hry z dětstí.. U Paga jsem zbožnoval poslední úkol se sbíráním perel
Kufr (1992) (relácia)
To byla soutěž :)
Vodný svet (1995)
Není to tak špatné, ale rozhodně to v sobě mělo více potenciálu, než co z toho páni režiséři vykřesali. Pak se nesměli divit, takového propadáku za ty prachy! Škoda těch levným efektů a hodně trapnejch kulis, které dělali Pat s Matem? Coster se sám o sobě snaží a film drží nad vodou, až je to hodně okaté jak se snaží :-). ZÁVĚREM: Za to co to stálo, je to hodně laciné
Tropická búrka (2008)
Hodně dobrý nápad! Začátek mě bavil, ale pak už se to táhlo divnou nudou, kdy jsem se párkrát zasmál. (můj problém je, že komedie mě nikdy moc nebrali). Robert je z celé té pětice excelentě vtipnej a famozně zahrané. Jack, škoda že mu nedali více prostoru, protože pokaždé když se objevil, tak jsem se tlemil. U Bena jsem byl na rozpacích, protože co do komediálnosti jsem ho spíše viděl v akčňárnosti. Opravdu nápad výborný, šaškování s hlavou, Black přivázan ke stromu (byly světlé okamžiky), ale očekával jsem větší srandu. 60%
Hranica smrti (2007)
Slabě okopírované filmy. Stopáž je absolutně moc dlouhá k čemu tolik. Hlavní hrdinka je tupá jak dřevo a běhá jak pomatená barbie. K čemu nacisticky pomatenej táta? Ale má to své klady. Nikterak mi nevadí brutalita ve filmu, čili po této stránce jsem spokojenej. Zajímavotí je, že hrajou pouze 4 herci a vypadalo to, jako by jich tam pomřelo více, tím jak přijeli do hotelu po dvojicích. Stejně to nemění na tom, že Xavier má větší potenciál. No nic, uvidíme co připraví Xavier příště. Film hodnocenej ze dvou hledisek .. Brutalita 5*, samotné provedení 2* .. takže 3,5*
Nenávisť (2004)
Nějak extra mě to nenadchlo. Jako duchařina čekám, že se budu více třást. Ale tady se to nedostavilo. Když už je to vykrádačka, tak by se snad mohla vydařit, ale tady jaksi se to nepovedlo. Na Sarah se dá koukat
Disturbia (2007)
Ou, povedené. Strhující začátek, pomalé vtipné rozjíždění. Ohromující konec. Shia film drží hodně ve vysoké kvalitě. David Morse jakož to tajemný soused od edle je úžasný. Já jsem spokojený