Posledné recenzie (11)
Baby na úteku (2024)
Klady: Margaret Qualley a … (???) Čekáte, kdy se to rozjede, a pak to skončí. Možná to má být metahumor na všechny ty tajemné kufříky se zásadním obsahem; rýpnutí si do republikánských politiků; co já vím. Na mě to teda moc nefungovalo. A ještě jeden klad (!): je to fakt krátké.
Želary (2003)
V době uvedení jsem film viděl v kině. Na nočním promítání. Zapůsobil na mě tak, že jsem nechal u kina auto a šel domů pěšky, 12 km a přišel jsem ve tři ráno. Dnes, po dlouhých letech, už mě nedostal tak moc, ale pořád jsou Želary skvělý film. Pro mě především o tom, v jakých společenstvích lidé žili dřív, jak každý každému “viděl do talíře”, ale nezbývalo, než prostě jít dál. A jak to přese všechny útrapy bylo dost přirozenější než dnešní svět před obrazovkami telefonů, počítačů a televizí.
Thor: Láska a hrom (2022)
Díval jsem se na to natřikrát, nakonec se mi to přece jen podařilo dokoukat. Druhý den po shlédnutí se mě dcera ptala, jak to skončilo. A já jsem nebyl schopný si na to vzpomenout… Tak asi tak. Je to v podstatě jedno velké WTF - plné trapných pokusů o humor, možná občas trapných pokusů o ironii (nevím) a mj. díky tomu tam nefunguje prakticky nic. (Ragnarok mám rád.)