Recenzie (167)
Shoot 'Em Up (2007)
Prča..:-)
Konečná (2013)
Tohle je fakt skvělej film, já jsem čekal, že se mi to bude líbit, třeba prostě proto, že je Arnie zpět, ale tohle je vyníkající opravdu..Arnold má stále stejné charisma, člověk ho žere po celý film..ale i ten film samotný není vůbec špatný, moc nerozumim některým negativním komentářům, nebylo tam nějak nic, co by mě štvalo, i záporák mi přišel v pohodě..The Last Stand je vyníkající záležitost a je strašná škoda, že to nemá komerční úspěch, protože to znamená, že by to mohlo zastavit točení podobných filmů v budoucnu..nicméně Arnie je zpět a je zatraceně skvělej jako obvykle..
Zem bez zákona (2012)
Dobrý film..:-)
To bude boj! (2012)
Místama dobré a vtipné scény, místama mi to tolik nesedlo..:-)
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Čekal jsem asi trochu víc, ale je to celkem ok..:-)
Strach (1996)
Dobré..
Iron Man 2 (2010)
Je to dobrá, ale jednička se mi asi líbila o něco víc...............:-)
96 hodín: Odplata (2012)
Je to dobrý film, ale na jedničku to nemá, ale to při zachování konceptu filmu ani mít nemohlo, režie ale taky nic moc a to mohlo být lepší..nicméně bavilo mě to, napnutý jsem byl, rozhodně to není nějaký průser nebo tak něco..............
Iron Man (2008)
Velice zábavné..:-)
Chata v horách (2012)
Za mě je to rozhraní tří až čtyř hvězd..je to rozhodně originální a hodně dlouhou dobu člověk vlastně vůbec neví o co jde, nicméně v závěru se zase nic až tak nějak extra šokujícího nestane, přesto závěrečné scéna je masakrozní..na druhou stranu už zase není tak působivá jako scény z chaty..člověk už není tolik napjatý..zaokrouhlím na 4 hvězdy..:-)