Recenzie (167)
Rambo: Posledná krv (2019)
Objektivně je to na tři hvězdy, ale srdcovka je prostě srdcovka..škoda že to Sly zase nerožíroval sám..rozhodně zdaleka nedosahuje kvalit čtyřky, ale přesto je to super..:-)
Creed II (2018)
Bohužel musím souhlasit s tím, že film plně nevyužil svůj obrovský potenciál, větší prostor měl dostat Rocky s Dragem apod., ale samozřejmě je to bezva film, objektivně o hvězdu míň, ale subjektivně prostě Rocky..:-)
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Zklamání, oproti silné jedničce slabé..umělé hláškování, špatný a nudný záporák, velké nelogičtnosti..jen těch pár postav to drží nad vodou..
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Totálně nereálné a šílené, ale zábavné..:-)
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Nejslabší díl trilogie, ale stále dobré..jako v podstatě je to jen bitva, ale krásně natočená..:-) Nenudí..:-)
Sabotáž (2014)
Mazec, vyníkající film a pekelně brutální..hodně tvrdé, Arnie je borec..:-)
Interstellar (2014)
5 hvězdiček samozřejmě, na Nolana je to o dost méně akční, než obvykle, ale o nic méně skvělé..:-) Člověk se k tomuhle filmu nebude asi vracet tak často jako k Temným rytířům či Inception, ale byl to skvělý filmový zážitek..:-)
Expendables: Nezničiteľní 3 (2014)
Nejslabší Expendables (ale špatné to rozhodně není), objektivně silné tři hvězdy..:-) Jinak samozřejmě pět..:-)
Thor: Temný svet (2013)
Výborné, nevím co kdo má, skvělá akce a také vtipné, prostě marvelovka jak má být..............:-)
Rivali (2013)
Netřeba komentáře..:-)