Recenzie (129)
Tajomstvo Sahary (1988) (seriál)
Všetky hviezdičky za hudbu!
Verejný nepriateľ (1998)
Strasne smiesny scenar. Uplna rozpravka, keby to bolo zaradene ako parodia, beriem, inak je to riadna vtakovina, vrcholom bolo sledovanie prostrednictvom druzice, myslim, ze takej hluposti uz konkuruje jedine Rambo III. a lukostrelecke preteky. W.Smith nie je herec a cele to zachranuju len stari kozaci Hackman, Voight.
Umučenie Krista (2004)
Priblblý film, nezmyselna samoucelna brutalita a nasilie bez nejakej myslienky. Je smutne ak niekto vidi v tomto zaklad krestanstva.
Yojimbo - osobný strážca (1961)
Pocas celeho filmu sa vyskytli asi iba tri bojové scény, príbeh nebol obzvlášť zložitý a poznal som ho vopred, žiadne brilatné dialógy ... čím ďalej tým ťažšie sa mi hľadá, prečo bol ten film taká skvelý. Bude to asi nejaké kúzlo.
Acapulco H.E.A.T. (1993) (seriál)
Ako vizuálny zážitok ( vypnete zvuk televízora a pustíte si nejakú príjemnú hudbu z CD ) je to prijemne, žiaľ inak nepoužiteľné.
Lovkyňa tajomstiev (1999) (seriál)
Keď človek vypne zvuk a pozerá iba na Tiu a jej ďalšie prsnaté kolegyne, tak sa to dá celkom zniesť.
Lara Croft - Tomb Raider: Kolíska života (2003)
Co si budeme navrávať, je to sračka. Slabé vo všetkých aspektoch od scenára až po herecké výkony. Jedine Angelina a jej veľké ústa na tri k... tam stoja za lístok do kina.
JAG - Vojenská generálna prokuratúra (1995) (seriál)
Riadny americký výplach mozgov, naivný scenár, právnické nezmysly. Hor sa narukovať do Marines. Dve hviezdičky dávam za dve pekné kozičky na hrudi Catherine Bell.:)
Nestor Burma (1991) (seriál)
Celkom príjemný detektívny seriál, pohľad na to je uvoľnenejší, ako na americké "fláky", hlavne herci mi pripadajú takí trochu prirodzenejší aj humor tam dokonca býva občas vtipný.
Nebezpečné známosti (1988)
Viac sa mi páči Formanova verzia, ale č.1 je pre mňa jednoznačne zabudnutá televízna inscenácia s Kukurom a Vášaryovou z 1980.