Recenzie (277)
Madagaskar 3 (2012)
Recyklácia série. Už to ani nemá čo ponúknuť. Zvieratká, ktoré ani nevedia čo chcú.
Projekt X (2012)
Ako fakt som čakal niečo ešte horšie. Bolo to v podstate veľmi, veľmi debilné, ale ku koncu sa to vystupňovalo do riadnych absurdít.
Ralph Rozbi-to (2012)
Úplne super rozprávka. Povedal by som, že Disney sa riadne rozbehlo a toto im neskutočne vyšlo.
[REC] 3: Genesis (2012)
Zombie romanca.
Sinister (2012)
Výborne natočený film... tvorcovia môžu byť na seba hrdí, že sa im podarilo snímok takto stvárniť. Klobúk dolu. Hutná atmosféra bola tiež, strach z toho sršal, ale záver ma dosť sklamal, čo je škoda. Čakal som niečo šokujúcejšie. No zabavilo, postrašilo, a to dosť.
Svobodná umění (2012)
Taký v podstate indie film nielen pre študentov, kde zaznie dosť zaujímavých vecí. Mňa to prekvapilo a bavilo, takže nemôžem inak, ako na to pozerať s radosťou.
Štyridsiatka na krku (2012)
Pobavilo, no je to veľmi dlhé na to, aby človek neprespal ten zbytočný koniec.
Tanec medzi črepinami (2012)
Čakal som naozaj nejakú reálne hudobnú drámu. Ale toto?? Toto malo len sťažka nejaký scenár. Všade, kde sa šlo, tancovalo sa. To je film? Ak sa chceli prezentovať, mali natočiť dokumentárny snímok o slovenskom folklóre, nie film odprezentovať ako nejakú drámu. Po tejto stránke sa film sledovať naozaj nedal. Pre objektívneho človeka bez záujmu o folklór je to fakt ťažoba vôbec pozerať, nič rozumné sa tam nájsť nedá. Veľmi poetický snímok plný tanca. Štýlový hudobný klip.
The Collection (2012)
V podstate úplná sprostosť, ale dobrá sprostosť. Je to celkom v pohode, nič nie je akoby prehnané a ten koniec je tiež fajn. Taká jednohubka.
Vražedná hra (2012)
Pôvodne som tento film ani nemal na pláne vidieť... a malo to tak aj zostať.