Recenzie (277)
Čo robíme v temnotách (2019) (seriál)
Výborné, trefné, originálne.
Zakliate pierko (2019)
Ďalšia Troškova gýčovina, viac k tomu ani netreba dodať.
Konečne doma (2015)
Takto má podľa mňa vyzerať dobrý animák.
Blbý a blbší sú späť (2014)
Ako poviem, že čakal som hocičo. Nevedel som sa zbaviť pocitu, že to môže dopadnúť veľmi zle. No bol som absolútne prekvapený a neskutočne potešený, že aj napriek 20 ročnému rozdielu vo veku hlavných hercov, nestratili svoju charizmu a totálny šialený drive. Vtipy sa sypali jeden za druhým a väčšina trafila klinček po hlavičke. Proste film, ktorý bol ako jeden z mála, veľkým prekvapením a osviežením.
Dead Snow: Červený vs. Mŕtvy (2014)
V podstate to splnilo očakávania. Všetky podarené triky z jednotky sa nachádzali aj tu, pravda niečo bolo nové, prihodené. Celkovo mám z toho dobrý pocit, stále je to veľmi uletené.
Grandhotel Budapešť (2014)
Krásna filmárska virtuozita. Neskutočne čarovný film o nie práve rozprávkových udalostiach s rozprávkovým prednesom. Dopĺňa to len perfektná hudba a zvuky. Jednoznačne nový must-see titul.
Hry o život (2014)
Pár vtipov sa našlo, ale to nestačí na ucelený film, na ktorý sa dá pozerať. Väčšinu času sa jednalo len o plnku bez akejkoľvek podstaty.
Interstellar (2014)
Ďalší skvost v Nolanovej biografii, na ktorý som čakal asi rok a nemenej sa naň aj veľmi tešil. Začiatok sa dosť vliekol, až ma sklamal, myslel som, že moje očákávania predčili kvalitu filmu, ale perfektný koniec ma utvrdil o tom, že Nolan s jeho tímom precíznych ľudí, nedokážu spraviť zlý film. Dojem však pokazili totálne drbnuté titulky, z ktorých sa dalo čítať, že autor ani nevedel, čo prekladá. Preto je pre mňa nutné aj ďalšie zhliadnutie s nejakými kvalitatívne lepšími titulkami.
Kráska a zviera (2014)
Je to rozprávka a ako rozprávka ma to bavilo, keďže od začiatku až do konca sa je na čo pozerať, je čo počúvať. Audiovizuálne krásny film, no pre väčšinu asi rozporuplný, keďže rozprávka s hororovými (aspoň sčasti) vsuvkami je pre mainstreamovú časť obyvateľstva ťažkým sústom.
Lego príbeh (2014)
Povedal by som, že jeden z najviac inovatívnych animákov za poslednú dobu. Nápadité spracovanie, podarené vtipy na rôzne popkultúrne fenomény a vcelku zaujímavý príbeh až na tú real life vsuvku bez ktorej by sa to beztak zaobišlo.