Recenzie (405)
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
Ach, bože, au!
Oktopus - Srdcová sedma (2023) (epizóda)
Jedna hvězda za Krvesaje a po tomto díle, hloupém až běda, končím. Neboť tendence je sestupná.
Tmavomodrý svět (2001)
Krásný film. Po každém zhlédnutí krásnější...
Memphiská kráska (1990)
Prý je děj složen z příběhů více letadel. Někdy méně bývá více.
Smrť na Níle (2022)
Zcela souhlasím s marhoul. Jen dodávám, že toho progresívního přepisování bylo až moc.
Vražda v Orient exprese (2017)
Páni! Samá hvězda stříbrného plátna (takže herecký koncert), nádherný vizuál, drobet filozofování, úžasná hudba. Trochu jiný Poirot než můj oblíbený, ale opravdu povedený. Vrhám se na plavbu po Nilu.
Oktopus - Stratený prípad (2023) (epizóda)
Krvesaj!!! A pan Krobot. Jinak k žehlení bezva.
Průšvihy první republiky (2018) (seriál)
Kdo nemá o historii šajna a ve škole se ulejval při dějáku, moc se nepobaví. Kdo je do histore fanda či má o ní alespoň základní povědomí a má smysl pro ironii a nevadí mu trochu až černého humoru, užije si náramně.
Zajatí vesmírom (1969)
S ohledem na dobu vzniku (myslím tím technické možnosti jak filmu tak vesmírných letů) výborný film. Skvělí herci a samí moji oblíbení. Nenudila jsem se ani chvilku.
Ivanhoe (1971)
Dějiny i pan Walter Scott dostaly řádně na frak :-))) O kostýmech, make-upu, scénáři, hereckých výkonech nemluvě. Jednoduše kategorie Ach, bože, au!