Recenzie (369)
Všetko, všade, naraz (2022)
Co to sakra bylo ? Už dlouho jsme nemusel sáhnout na toto hodnocení. 140 minut utrpení při nepovedeném nesmyslu.
Severan (2022)
Asi jsem byl až moc natěšený. Čekal jsem, že film bude více nasáklý severskou atmosférou, více vizuálních scén, které nebudou potřebovat tolik dialogů. "Americká" režie a produkce byla až moc znát a nic moc z Majáku si režisér nevzal. Ale spokojenost byla :)
Země (2015) (TV film)
Smutný, pravdivý a nevyhnutelný.
Sanitka (2022)
Bohužel dlouhé a místy více než nudné. Ani Jake to nezachránil (ta role mu neseděla). A toho na co jsme se těšil nejvíc (pořádný efekty a pořádný bouračky) jsem se skoro ani nedočkal.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Další díl, který upadne hodně rychle v zapomnění. Sice pěkné Gore efekty, ale jinak nic co by zaujalo. Zlatá verze z roku 2003 :D
Na safari za šťastím (2007)
Pěkný, pěkná a pěknej autobus :)
Králové léta (2013)
Biaggio - forever. Ten by si zasloužil film :)
Neslýchané: Zločin a trestné minuty (2021)
Nebylo to nudné, ale vyšlo mi to jako oslava mafiánka a jeho rozmazleného syna. A vidět jak se lidi na stadionu chovají jako zvířata mi prostě nesedlo.
Síla psa (2021)
Já to tušil, že když to má tolik nominací a kladných recenzí, tak to bude stát za houby. A 125 minut mě v tom jen usvědčilo + Benedict je prcek :(
Bod varu (2021)
Stručně - majstrštyk na jeden zátah.