Recenzie (369)
Bullet Train (2022)
Příjemná, svižná a k tomu celkem vtipná akční jízda. Byl to takový pulp-train-fiction :)
Small World (2021)
Prostě Patryk tyhle filmy umí. To byla jízda, první půlka utekla jak voda. Konec byl velmi vítaný :)
Thor: Láska a hrom (2022)
Není třeba si nic nalhávat, tohle se nepovedlo. Slátanina, která nepřekvapí, nepotěší a spíš jen zamrzí.
Nie, nie (2022)
Parádní jízda minimálně do poloviny filmu přičemž ani druhá půlka tolik nepokulhává. Bál jsem se co z toho vyleze, ale nakonec jsem dostal přesně to co jsem chtěl (i když to bylo jen špatně složený prostěradlo :) ). A Gordyho story dost děsivý. Jordane těším se na tvůj další počin.
Posledné preteky (2022)
České sportovní drama v čele s Kryštofem. Parádní počin.
Třináct životů (2022)
Jelikož jsi již viděl dokument The Rescue (2021) tak jsem věděl do čeho jdu, jen mne zajímalo zpracování a provedení samotného filmu ve stísněných prostorách. Povedlo se.
What Is a Woman? (2022)
Čekal jsem sexistický dokument a tak trochu povýšený pohled na ženy. Ale místo toho se mi dostal pohled na aktuální téma "přiřazování pohlavní identity" aneb každý může být co chce, ale nikdo neví o čem je řeč. A tím, že průvodce umí pokládat správné otázky a argumenty během dialogu se dostává celkem nenuceně k jádru věci. Prostě "holky mají vagíny a kluci penis" :)
Čierny telefón (2021)
Velmi dobře zpracovaný temný drama-thriller s malými prvky hororu. Ethan parádní a Mr. Derrickson opět nezklamal a "Upham" měl roli, která mu prostě sedí :)
Predátor: Korisť (2022)
Velká spokojenost. Asi opravdu po první a druhém díle nejlépe zpracovaný díl. "Pistolka - odkaz na druhý díl - dobrý lov".
Neznesiteľná váha obrovského talentu (2022)
Tak to mne zase jednou nalákal dobře vypadající trailer. Skutečnost byla taková že moc scén k zasmání zde nebylo. Škoda, čas od času bych si dal Cage v dobrém filmu.