Recenzie (4 699)
Ja, legenda (2007)
První hodina je atmosférická špička. Jasných 5. Druhá půle je plitká kravina. Nudná 2. V průměru 4 dejme tomu. Obrovský potenciál (se skvělym Willym), který ale zůstal před posledním schodem.
Constantine (2005)
Po finále Matrixu si dal Keanu lehčí rok, aby se o 2 roky později vrátil. V další roli, která mu sedí téměř dokonale. Z nenápadnýho béčka pecka se zrodila. Lawrence má pro akční - mysteriozní - sci-fi talent, který potvrdil o další 2 roky později v první polovině Legendy. 4*. Pátá za Nea, který se tváří jako větší frajer než byl Neo :-)
Predátori (2010)
Rozhodně to není špatný film. Před 10 lety by to byla akční pecka, která by bortila svět. Jenže čas trochu popošel a dneska už tohle nestačí. Není to nijak urážlivé, ale na druhou stranu ani strhující a fantastické. Dělá to na jednu stranu velkou poklonu svým starším bratříčkům. Pomyslné pomrkávání je na každém kroku (pokud jste fanouškem série a máte dobré oko, tak že těch odkazů najdete spousta). Jenže to postrádá všechno kulervoucí. Do týdne si nevzpomenete na jediný zapamatovatelný záběr. Škoda.
Umučenie Krista (2004)
Nevím jestli je chyba v Melovi nebo ve mě, ale tohle podruhé už prostě ne.
Muži v čiernom 3 (2012)
Průměr. Zítra nebudu vědět o čem to bylo. Smith tentokrát slabší. Prostě nejspíš nejsem fanoušek MIB.
Muži v čiernom 2 (2002)
Jednička není v mých očích bůh ví co, ale díky jisté originalitě se to dalo považovat za celkem chutnou jednohubku. Dvojka je naneštěstí o dost horší. Nebýt jistoty v podobě Willa Smithe, tak by to bylo na ještě slabší 1*.
Piaty element (1997)
Vrchol Bessonovi tvorby. Mé sladké mládí.
Gympl (2007)
Na české poměry moc povedený. Občasné podívání neuškodí. Mádl celý film táhne a táhne ho naprosto s přehledem.
Faunov labyrint (2006)
Španělsko vládne! Jeden z nejlepších filmů, co jsem za poslední 3-4 roky viděl. Konec diváka omráčí jako kladivo v obličeji. Velká poklona del Torovi, protože natočil jednoduše fantastický a výjimečný film. Nebýt dějové linie boje s partyzány, stal by se obyčejným. Nebýt fantasy linie, byla by to obyčejná pohádka. Krásný případ, jak by měl fungovat film ve více dějových vrstev.
Pulz hrôzy (2006)
Celkem solidní atmosféra. Pěkná tíživá apokalypsa. Tradiční remake asijského hororu, kterých je tucty. Za jedno podívání to stojí. Za si ale nebudete nic pamatovat. Ústřední dvojice na zabití. Takže klasika.