Recenzie (4 743)
Fukušima (2020)
Japonsko chtělo svůj Černobyl. V realitě se to díky bohu nepovedlo, a bohužel se to nepovedlo ani filmově. Dramaturgicky, herecky i režijně je Fukušima nudná ubrečená blátotlačka, která začne doslova v první minutě, ale ani na sekundu vás nepřinutí se o postavy nějak víc zajímat, či se o ně dokonce bát. Ken Watanabe je tu pro západní svět asi jediný známější herec a jeho role spočívá v tom, že celou dobu sedí, nadává na svý nadřízený nebo fňuká nad současným stavem. Katastrofa to byla obrovská, nad tím nepolemizuji, ale událost by si zasloužila film, který by v divákovi vyvolal alespoň nějaké pocity, a ne jen nudu, která byla ke konci skoro nesnesitelná.
Dvaja machri medzi nebom a peklom (1972)
Vážnější nota Hillovi se Spencrem nesluší. Fackovaná tady sice nějaká je, ale ani zdaleka není tak "povedená" jako jejich klasičtější střeštěnosti. Nezasmál jsem se ani jednou a tentokrát, právě kvůli té vážnosti, nefunguje ani aura týhle dvojky.
Kosti - The Movie in the Making (2016) (epizóda)
Originální, vtipné a příjemné. Takhle mají rekapitulace vypadat!
Veľká oriešková lúpež 2 (2017)
Barevnější, stupidnější, rychlejší, ztřeštěnější verze jedničky, která stála za starou bačkoru. Neumím si představit, že tohle někoho baví.
Veľká oriešková lúpež (2014)
Podprůměrná animaci, dětský příběh a pár známějších herců s jejich hlasy. Velká oříšková loupež je jedna velká animovaná nuda, která možná zabaví na pár desítek minut ratolesti kolem pěti let, ale rodiče by si měli dávat pozor, protože buď usnou za 15 minut, nebo umřou nudou.
Tony Parker - Poslední pokus (2021)
Na sportovní dokumenty od Netflixu bych se mohl koukat stále dokola, téměř o komukoliv. V dobách Parkerových nejlepších letech jsem fandil víc Lakers, takže jsem ho upřímně neměl rád, ale tenhle film mi obrázek na něj hodně upravil. Hlavně na to, čím spolu s Manuem a Duncenem byli. Respekt jim. Dokument je od prvních minut zajímavý, chytlavý a tak akorát dlouhý. Není to takový klenot jako Last dance, ale kvalitka to určitě je.
Vinári (2014) (seriál)
Průměrná česká podívaná, která má ale v první sérii prostředí krásné Moravy, několik fajn herců a takovou tu fajn atmosféru. Trochu se mi nelíbila rozkouskovanost jednotlivých dílů, protože vlastně každá hlavní i vedlejší postava dostala, když ne celý díl, tak minimálně hlavní roli. Proto je jednička hodnocením epizod tak nevyvážená, někteří jsou prostě zábavnější a lepší. Dvojce zase trvalo sžití s novými postavami a novým prostředím. Na české poměry celkem sympatický seriál, který sice není bůh ví jak dobrý, někdy vás unudí, ale často se na něj zadíváte ani nebudete vědět proč.
Vinári - Season 2 (2015) (séria)
Dvojka nedosahuje kvalit občas sice průměrné, ale ve všech ohledech sympatické jedničky. Nové postavy překáží a ze starých se postupem dvojky staly nevtipné karikatury. Expedicí na Říp se ale jakoby něco zlomilo a postavy se začaly míchat. Dvojka ke konci získávala body, které trochu napravily příšernou první poloviny série.
Spy Kids 4: Stroj času (2011)
Nikdy nepochopím, jak se Spy Kids dočkalo tří tří pokračováních. Stravitelná trojka zůstala nepřekonána, naopak tady už všichni z předešlých dílů vyklidili pole (jen pár štěků a jak kdo) a je to znát, protože na Albu se sice pěkně dívá, ale jinak je to je skoro nestravitelná hovadina.
Zázračný wrestler (2020)
Trapná, často velmi odpudivá a naprosto pitomá věc, která se vyznačuje tím, že wrestler ve zpomaleným záběru prdí na hlavního hrdinu. Ten v jednom záběru pokácí strom jednou ránou, aby ve druhým "bojoval" proti člověku. Tohle si Netflix může odpustit.